מינויים במגזר הציבורי

בועז הירש, מונה ליו”ר דירקטוריון אשרא – החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ

0
0

חברת אשרא, מסייעת ליצואנים הישראלים ומבטחת אשראי והשקעות בעסקאות יצוא לטווח בינוני וארוך. אשרא, מסייעת לחברות הישראליות לפתוח שווקים חדשים ולקבל מימון במדינות המתפתחות ◄ הירש, שירת למעלה מעשור בשורת תפקידים בכירים בשירות הציבורי, האחרון שבהם סמנכ”ל וראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ”ת במשך כ-6 שנים, ושימש בעבר גם כמשנה למנכ”ל משרד התמ”ת. בחודש מרץ, השנה, החל בתפקידו כמנכ”ל שירות התעסוקה.
בועז הירש, מונה ליו
בועז הירש, מונה ליו”ר דירקטוריון אשרא – החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ

בועז הירש, מונה ליו”ר הדירקטוריון החדש של חברת אשרא – החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ בע”מ (ASHRA – The Israel Foreign Trade Risks Insurance Corporation Ltd). מר הירש, התמנה לתפקיד לאחר שנבחר פה אחד, על ידי חברי הדירקטוריון, וקיבל את אישורם של שרי האוצר והתמ”ת למינוי, לאחר התייעצות עם הועדה לבדיקת מינויים.

בהיעדר יו”ר דירקטוריון קבוע לחברה, במהלך מחצית השנה האחרונה, שימש הירש כמ”מ יו”ר הדירקטוריון.

במהלך תקופה זו, אושרו בדירקטוריון החברה מספר נושאים מרכזיים לפעילותה העסקית של החברה, ובהם אישור הרחבת כתב ערבות המדינה, שהחברה פועלת מכוחו, אישור הדוחות הכספיים לשנת 2011, פיתוח מוצרים חדשים (תוכנית ערבויות), ואישור מדיניות ניהול הסיכונים בחברה.

מתחילת שנת 2012, אושרו בחברה, ביטוח עסקאות יצוא בהיקף כולל של כמיליארד וחצי דולר, ובכלל זה עסקה בהיקף של כ-120 מיליון דולר לסין, שתי עסקאות בהיקף כולל של כ-220 מיליון דולר ל-אזרבייג’אן, עסקה בהיקף של כ-85 מיליון דולר ל-וייטנאם, עסקה בהיקף של כ-150 מיליון דולר ל-גאנה, ועוד.

בועז הירש (בן 46), מתגורר ביישוב שהם, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במשפטים.

הירש, שירת למעלה מעשור בשורת תפקידים בכירים בשירות הציבורי, האחרון שבהם סמנכ”ל וראש מנהל סחר חוץ ב’משרד התמ”ת’ במשך כ-6 שנים, ושימש בעבר גם כמשנה למנכ”ל משרד התמ”ת.

בחודש מרץ, השנה, החל בתפקידו כ-מנכ”ל שירות התעסוקה.

חברת אשרא, מסייעת ליצואנים הישראלים ומבטחת אשראי והשקעות בעסקאות יצוא לטווח בינוני וארוך (משנה ועד 15 שנים).

החברה, מסייעת לחברות הישראליות לפתוח שווקים חדשים ולקבל מימון במדינות המתפתחות. החברה מקיימת קשרים ענפים עם קהיליות הביטוח והעסקים בארץ ובעולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן