רפואה דחופה

המרכז הרפואי זיו, צפת: רופאים, נאבקו על חיי נער בן 16, שפלט כדור לעבר חזהו

0
0

פציעות בצדו השמאלי של הלב, נחשבות לקשות יותר, מקווים, כי עקב גילו הצעיר (16), שפלט כדור מאקדח מאולתר, יוכל להתגבר על הפציעה הקשה ◄ ד”ר עמרם הדרי, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי זיו, מספר; “מצבו של הנער קשה אך יציב. הצלחנו לעצור הדימומים בליבו, הוא טופל בחדר הניתוח במשך שעתיים עד לייצוב מצבו ואושפז להשגחה בטיפול נמרץ ילדים”.
המרכז הרפואי זיו, צפת: רופאים, נאבקו על חיי נער בן 16, שפלט כדור לעבר חזהו
המרכז הרפואי זיו, צפת: רופאים, נאבקו על חיי נער בן 16, שפלט כדור לעבר חזהו

רופאי המרכז הרפואי זיו, נאבקו על חיי נער כבן 16, שהובא הבוקר, (חמישי, 28.6), על ידי מד”א, אל חדר המיון זיו, בעיר צפת, לאחר שקליע, חדר דרך מרכז לבו, ככל הנראה מפליטת כדור, תוך שהוא מאבד דם רב, וחסר הכרה. לאחר שטופל בחדר הטראומה הובהל בדחיפות, במצב קריטי לחדר הניתוח שם עמלו מספר רופאים על הצלת חייו ולאחר שעתיים, הצליחו לייצב את מצבו, אך הוא עדיין מוגדר במצב קשה. אמו ואחותו לצדו כל העת. ליד זירת האירוע נמצאו חלקי נשק. וייתכן כי שיחק באקדח, ונפגע מפליטת כדור”.

ד”ר עמרם הדרי, מנהל יחידת הטראומה ב’מרכז הרפואי זיו’, מספר; “מצבו של הנער קשה, אך יציב. הצלחנו לעצור הדימומים בליבו, הוא טופל בחדר הניתוח במשך שעתיים עד לייצוב מצבו ואושפז להשגחה בטיפול נמרץ ילדים”.

“הקליע חדר לחלק השמאלי של ליבו של הנער, זוהו פתחי כניסה ויציאה וה’קליע’, נמצא בתוך רקמת הריאה. שלפנו את הקליע שהיה תקוע ברקמת הריאה ותפרנו את החורים המדממים בליבו של הנער. לאחר שמצבו התייצב ביצענו בדיקת אקו להערכת תפקוד הלב, ובה זיהינו, כי אין פגיעה במחיצה או במסתמים. כאמור מצבו של הנער עדיין קשה, הוא מורדם ומונשם ובשלב זה הוא הועבר להמשך טיפול ומעקב במחלקת טיפול נמרץ ילדים” – סיפר ד”ר הדרי.

עוד מוסיף, ומציין, ד”ר הדרי, כי; “פציעות בצד השמאלי של הלב, נחשבות לקשות במיוחד וחמורות יותר מאשר פגיעות בצידו הימיני. על אף הפציעה הקשה הצלחנו לייצב את מצבו של הנער, אך מטבע הפגיעה לא ניתן בשלב זה להעריך כיצד יתאושש ממנה.

אנו נקיים סדרת בדיקות, ואנו מקווים, כי בזכות גילו הצעיר (16) והטיפול המהיר שקיבל בחדר הניתוח הוא יצליח להתאושש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן