בית שאן

משרד הבריאות, מזהיר: כלבת בפרה בקיבוץ שדה אליה בעמק בית שאן

0
0

מדובר בפרה שהמליטה לפני 10 ימים ◄ כל מי שהיה במגע עם פרה זו, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בעפולה, טלפון 04-6099050 או 04-6099000, או אל לשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו ◄ משרד הבריאות, מבקש להעביר את המידע על האירוע בקיבוץ שדה אליהו שליד העיר בית שאן, למטיילים והנופשים באזור עמק המעיינות – בקעת בית שאן וביישובים הסמוכים.
משרד הבריאות, מזהיר: כלבת בפרה בקיבוץ שדה אליה בעמק בית שאן
משרד הבריאות, מזהיר: כלבת בפרה בקיבוץ שדה אליה בעמק בית שאן

בתאריך 19.6.12, נתקבל בלשכת הבריאות הנפתית עפולה, דיווח על פרה שמתה אתמול מכלבת ברפת של קיבוץ שדה אליהו בעמק בית שאן, שליד העיר בית שאן. מדובר בפרה, שהמליטה לפני 10 ימים.

משרד הבריאות, מבקש מכל מי שהיה במגע עם פרה זו, לפנות בדחיפות אל לשכת הבריאות בעיר עפולה, טלפון; 04-6099050 או 04-6099000, או אל לשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו.

משרד הבריאות; אנו מבקשים להעביר את המידע על האירוע למטיילים והנופשים באזור עמק המעיינות – בקעת בית שאן, וביישובים הסמוכים.

הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם באם היו במגע עם פרה זו בשבועיים האחרונים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות.

לאחר שעות העבודה, ובמהלך סוף השבוע, יש לפנות למיון בית חולים. הורים לילדים, מתבקשים לברר עם ילדיהם אם היו במגע עם בעלי חיים חשודים, ולפנות אל לשכת הבריאות.

משרד הבריאות, מזכיר שוב, למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים ו-סבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות, לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת (Rabies), הנחשבת מחלה נגיפית קטלנית, נגרמת על ידי נגיף (וירוס) התוקפת את מערכת העצבים והמוח. המחלה קרויה, גם; הידרופוביה.

הכלבת מוכרת כבר מימי המקרא, הן ב-בני אדם והן ב-בעלי חיים. לאחר הופעת הסימנים הראשונים של מחלת הכלבת, היא קטלנית ואינה ניתנת לריפוי.

עוד על כלבת – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן