רדיו | טלוויזיה

רשות השידור: אושרה מדיניות ההשקעה בהפקות מקור לשנת 2012

0
0

יו”ר רשות השידור, דר’ אמיר גילת; “ההחלטה באה למצב את הטלוויזיה הישראלית, בהווה ובעתיד, כבית של היוצרים הישראלים ושל נכסי צאן הברזל בחברה הישראלית, תוך הקמת מסד תרבותי ארוך-טווח של תכניות איכות ברשות השידור..” ◄ מנכ”ל רשות השידור, מר יוני בן מנחם; ועדת ההתקשרויות שבראשה אני עומד, תיישם את המדיניות הזו בעבודתה מול היוצרים. עם זאת ראוי לשוב ולבחון מדיניות זו מעת לעת עפ”י הצורך”.
רשות השידור: אושרה מדיניות ההשקעה בהפקות מקור לשנת 2012
רשות השידור: אושרה מדיניות ההשקעה בהפקות מקור לשנת 2012

ועדת התוכן של מליאת רשות השידור, אישרה אתמול את מדיניות ההשקעה של רשות השידור בהפקות מקור לשנת 2012, שגובשה ע”י יו”ר הרשות, דר’ אמיר גילת. זו פעם ראשונה שמוסדות רשות השידור מגבשים מדיניות סדורה של אופן ההשקעה בז’אנרים השונים.

כזכור, בשנת 2012, מחויבת רשות השידור להשקיע סכום של כ-74 מיליון ₪ בהפקות מקור חיצוניות, וזאת במטרה לעודד יצירה ישראלית, תוך מתן דגש לתכניות מסוגה עילית.

במסגרת הדיון, אושרה מדיניות ההשקעה, כך שעוגת התקציב להפקות המקור בשנת 2012, תחולק על פי המתווה הבא; 45% יושקעו בתכניות דרמה, 25% בתכניות תעודה ויתר 30 האחוזים, יושקעו בתכניות בידור ותרבות.

ועדת התוכן, הנחתה את ההנהלה, כי במסגרת ההתקשרויות של הפקות מקור, יילקחו בחשבון מגוון התרבויות והזרמים בחברה הישראלית, כמו גם תפקידי רשות השידור כפי שמוגדרים בחוק וחזון רשות השידור, שגובש בקיץ האחרון.

יו”ר רשות השידור, דר’ אמיר גילת, מוסיף; “ההחלטה באה למצב את הטלוויזיה הישראלית, בהווה ובעתיד, כבית של היוצרים הישראלים ושל נכסי צאן הברזל בחברה הישראלית, תוך הקמת מסד תרבותי ארוך-טווח של תכניות איכות ברשות השידור.

יוני בן מנחם

הרשות, גיבשה בחודש שעבר, תפיסת שידור חדשה, שבמרכזה רצועה ישראלית של תכניות איכות ב-21:00 בערב בז’אנרים שונים. לאחרונה פורסמו מספר קולות קוראים למגוון תכניות, וכאשר תושלם הפקתן, הן ישולבו במרכז הבמה של השידור הציבורי ויהוו אלטרנטיבה ראויה לערוצים המסחריים ותמורה הולמת למשלמי האגרה”.

החלוקה, שאושרה עבור 2012, שכבר נמצאת בעיצומה, תהווה פיילוט להמשך דיון נרחב ומעמיק יותר בנוגע לחלוקה בשנים הבאות, לאחר שיופקו לקחים נדרשים, ומכך תיגזר תכנית העבודה של הנהלת הרשות לשנה הבאה.

מנכ”ל רשות השידור, מר יוני בן מנחם, אמר, כי; ועדת ההתקשרויות שבראשה אני עומד, תיישם את המדיניות הזו בעבודתה מול היוצרים. עם זאת ראוי לשוב ולבחון מדיניות זו מעת לעת עפ”י הצורך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן