אינטרנט חדשות

הרב ישעיהו רוטר, מבעלי אתר האינטרנט ’רוטר נט’, הלך לעולמו בגיל 59 בעיר חיפה

0
0

ח”כ עתניאל שנלר, מטעם מפלגת קדימה, פרסם את השתתפותו בצערו בדף ה”פייסבוק”, שלו, וכתב; “הבוקר התבשרתי על פטירתו בטרם עת של הרב ד”ר ישעיהו רוטר, הרוח החיה באתר “רוטר”, אתר שהיה במה מרכזית לחדשות והבעת דעות של עשרות אלפי גולשים מדי יום”.
הרב ישעיהו רוטר, מבעלי אתר האינטרנט ’רוטר נט’, הלך לעולמו בגיל 59 בעיר חיפה
הרב ישעיהו רוטר, מבעלי אתר האינטרנט ’רוטר נט’, הלך לעולמו בגיל 59 בעיר חיפה

הלוויתו של הרב דוקטור ישעיהו רוטר (ניצן אור), מבעלי אתר האינטרנט ’רוטר נט’, אשר נפטר אמש, תצא היום רביעי, כ’’ג בסיון תשע’’ב (13.06.12), בשעה 12:00, מבית הכנסת שארית ישראל, רח׳ אילת 4, נוה שאנן, חיפה., הרב רוטר, נפטר לאחר שהתמוטט בביתו, צוות מד”א, קבע את פטירתו, הרב רוטר ז”ל, היה נשוי ואב לחמישה ילדים.

הרב ד”ר ישעיהו רוטר, נולד למשפחה חרדית בשנת תשי”ג (1953 למניינם), וגדל בעיר חיפה. הרב ד”ר רוטר, למד בישיבות “פונוביז’” ו”חברון” שבעיר ירושלים. הוא הוסמך לרבנות ע”י הרב משה פיינשטיין, זצ”ל. הרב ד”ר ישעיהו רוטר ז”ל, שירת בחטיבת שריון, והיה קצין. הוא סיים דוקטורט בפילוסופיה יהודית באוניברסיטת בוסטון, וסיים תואר ראשון ושני במנהל עסקים במכללת יוזמות.

הרב ישעיהו רוטר, כיהן כרב קהילה בנווה שאנן, חיפה; היה משיא זוגות דרך ארגון “רבני צהר”, ושימש בתפקיד ר”ם בישיבה התיכונית “יבנה” בחיפה, במשך למעלה 20 שנה.

האתר רוטר.נט, ממוקם עפ”י דירוג אתרי האינטרנט של אלקסה, כאחד מ-100 האתרים הפופולריים ביותר בישראל‏. אתר רוטר.נט, היה מראשוני אתרי האינטרנט שהביאו סקופים בישראל, אשר הוקם בשנת 1997 על ידי נעם רוטר מהעיר חיפה, בעודו בן 12‏.

החל משנת 2001, היה האתר בבעלות אביו, הרב דוקטור ישעיהו רוטר, שנפטר, כאמור, אתמול ה-12 ביוני 2012.

ח”כ עתניאל שנלר (מפלגת קדימה), פרסם את השתתפותו בצערו בדף ה”פייסבוק”, שלו, וכתב; “הבוקר, התבשרתי על פטירתו בטרם עת של הרב ד”ר ישעיהו רוטר, הרוח החיה באתר “רוטר”, אתר שהיה במה מרכזית לחדשות והבעת דעות של עשרות אלפי גולשים מדי יום.

בשבוע בו קראנו את פרשת “בהעלותך” את הציווי למשה “עשה לך שתי חצוצרות כסף.. ותקעו בהן ונועדו אליך.. ותקעתם תרועה ונסעו…” (במדבר, פרק י’) – ציווי למשה, להקים תקשורת בגוונים שונים בשביל לבטא את השבטים והגישות השונות בעם – הציווי שלנו בעולם המודרני הוא לכבד את החשיבה והדעה של כלל הציבור (ימין, ושמאל, דתיים, ו-חילוניים), כמו שנהג ועשה הרב רוטר ז”ל. יהי זכרו ברוך. ברוך דיין האמת”.

dave333, משתתף פעיל בפורום “רוטר”, פרסם מכתב פרידה מרגש מהרב ישעיהו רוטר ז”ל;

“ניצן אור – הלכת מאיתנו בטרם עת, הויכוח האידיאולוגי נקטע באיבו, ברגע אחד השתתק הבית, ונותרנו ללא מילים, כואבים את לכתך והמומים.

היית אב הבית הרוחני של האתר – דומיננטי, מעורה, משתף ושותף
זה הבית שאליו נקבצנו, מי לתת את דעתו, מי לדווח, מי להתעדכן ומי להחכים.

תחת כנפייך גדלה משפחה רעיונית גדולה ומגוונת, שרעיון אחד חיזק את חיבורה לאתר – היכולת להגיב, לדווח, לחשוף, ולהתייחס בכבוד למושג “חדשות אמת”.

חשבנו שמובן מאליו שאתה כאן באתר, לא הספקנו להיפרד, לא הספקנו לאמור תודה.

תודה על האתר שאפשר לנו את קיבוץ הגלויות, שקירב בין דתיים וחילוניים, שאפשר דו שיח

בין ימנים לשמאלנים, אתר שהתמהיל המיוחד שנשזר בו, הוביל את השיח הציבורי, מאבקים חברתיים צודקים, האתר שהמבוססים באתרים, ניזונו בו מחדשות, שנבדל מאתרים אחרים, שיצרו חדשות לתוך דעות.

קשה להפרד, קשה להפנים, את הרעיון והדרך נמשיך כשרוחך תלווה אותנו.

הייה שלום איש יקר, נשמתך תנוח בגן עדן, נזכור אותך תמיד.

יהי זכרך ברוך של הרב ישעיהו רוטר”.

ברוך דיין האמת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן