אילת

עיריית אילת, מגבירה את האכיפה כנגד פרסום שירותי מין

0
0

מזה תקופה ארוכה נוקטת העירייה בשיתוף משטרת המרחב ביד קשה כנגד מחלקי כרטיסי הביקור המפרסמים שירותי מין ומופצים בכמויות גדולות על רכבים החונים באזור התיירות, באופן שאינו מכבד את אילת כעיר תיירות, את אורחיה ואת תושביה.
עיריית אילת, מגבירה את האכיפה כנגד פרסום שירותי מין
עיריית אילת, מגבירה את האכיפה כנגד פרסום שירותי מין

על רקע אכיפה מוגברת כנגד פרסום שירותי מין בדמות כרטיסי ביקור המוצמדים לרכב, דיווחו לאחרונה, סיירת התיירות בעיריית אילת, כי הם עדים לתופעה חדשה, במסגרתה מפזרים המפיצים, ערימות של כרטיסי ביקור ברחבת חניות, טיילות וכבישים, וזאת בשונה ממנהגם המגונה, להצמיד את כרטיס הביקור לחלון הרכב.

חיים אמור, מנהל הסיירת של אילת, מציין, כי אותם מפיצים עושים כן, מאחר שהם מפחדים להיתפס בשל האכיפה המוגברת, ולכן הם זורקים בתפזורת ובורחים, חלקם עושים זאת תוך כדי הליכה וחלקם תוך כדי נסיעה ברכב.

על רקע האמור, נתפס בשבוע שעבר (ד’), נהג מונית, שנסע עם בחורה באזור המלונות בעיר אילת, תוך שהם משליכים מהמונית כרטיסי ביקור, במרחקים קצובים של מספר מטרים. מי שנהג אחרי נהג המונית היה לא פחות ממנהל אגף תיירות ואכיפה בעירייה, מר רמי בן דוד, אשר מיד הפעיל את סמכותו בעניין. נהג המונית, נתפס בתחנת המוניות, בסיוע של השיטור העירוני, ונקנס על השלכת פסולת מהרכב.

דנה זנטי, דוברת העירייה, מציינת, כי; “מזה תקופה ארוכה נוקטת העירייה בשיתוף משטרת המרחב ביד קשה כנגד מחלקי כרטיסי הביקור המפרסמים שירותי מין ומופצים בכמויות גדולות על רכבים החונים באזור התיירות, באופן שאינו מכבד את אילת כעיר תיירות, את אורחיה ואת תושביה”.

גורמי האכיפה בעיריית אילת, הונחו על ידי ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, להגביר את הקנסות הניתנים מתוקף חוק העזר העירוני ולאכוף בצורה בלתי מתפשרת בשיתוף משטרת המרחב, לרבות הגשת כתבי אישום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן