תיירות | נופש

פסטיבל אור ירושלים: יש לך “אור” בשם? קבל 10% הנחה על הזמנה במלונות פרימה

0
0

מנכ”לית רשת מלונות פרימה, אתי לוי; “העיר ירושלים, מהווה את אחד ממרכזי התיירות החשובים והמעניינים בישראל, ובתור רשת שחלק נכבד מפעילותה קורה בבירה, היה לנו חשוב לקחת חלק בפסטיבל האור. המבצע הוא עוד דרך לעודד את עם ישראל להגיע, אפילו ללילה אחד, ולהתרשם ממה שיש לעיר הזו להציע”.
פסטיבל אור ירושלים: יש לך
פסטיבל אור ירושלים: יש לך “אור” בשם? קבל 10% הנחה על הזמנה במלונות פרימה

קוראים לך אור? אורית? אוריה? או אולי שם המשפחה שלך הוא; אורים? לרגל ’פסטיבל האור בירושלים’, יוצאת ‘רשת מלונות פרימה’, שלה שלושה מלונות בבירת ישראל, במבצע מיוחד: כל מזמין ששמו הפרטי או שם המשפחה שלו מכיל את המילה “אור”, יזכה אוטומטית ב-10% הנחה במעמד ההזמנה.

לרשת מלונות פרימה, שנותנת חסות ל”פסטיבל האור” המתקיים בעיר ירושלים בין התאריכים; 6-14 ביוני, שלושה מלונות קונספט בירושלים; מלון פרימה רויאל – באווירת בוטיק, רוח ואמנות; מלון “פרימה המלכים” (מסמלי העיר), ומלון “פרימה פאלאס”, המיועד לקהילה החרדית.

אתי לוי, מנכ”לית רשת מלונות פרימה; “העיר ירושלים, מהווה את אחד ממרכזי התיירות החשובים והמעניינים בישראל, ובתור רשת אשר חלק נכבד מפעילותה קורה בבירה, היה לנו חשוב לקחת חלק בפסטיבל האור. המבצע הוא עוד דרך לעודד את עם ישראל להגיע, אפילו ללילה אחד, ולהתרשם ממה שיש לעיר הזו להציע”.

לשם מימוש המבצע, יש להתקשר ל-מרכז ההזמנות של רשת מלונות פרימה, ובמעמד ההזמנה לשלוח צילום של תעודת זהות לאישור שמו של המזמין. מספר הטלפון של מרכז ההזמנות; *9995.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן