פסיכולוגיה

ד”ר יעקב פולאקביץ הוא היו”ר הנבחר של איגוד הפסיכיאטריה לילדים ונוער בישראל

0
0

ד”ר פולאקביץ, מנהל המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, הסביר, ב’כנס השנתי של איגוד הפסיכיאטריה לילדים ונוער’; “זוהי תקופה משמעותית למערכת בריאות הנפש, לאחר שלאחרונה, החליטה ממשלת ישראל, להעביר ב-צו את ’הרפורמה בבריאות הנפש’, כאשר האחריות הביטוחית, תעבור אל קופות החולים, בתהליך הדרגתי בשנים הקרובות”.
ד
ד”ר יעקב פולאקביץ הוא היושב ראש הנבחר של איגוד הפסיכיאטריה לילדים ונוער בישראל

בבחירות שנערכו בסוף השבוע במסגרת הכנס השנתי של איגוד הפסיכיאטריה לילדים ונוער בישראל (The Israel Psychiatric Association), שהתקיים בעיר חיפה, נבחר ד”ר יעקב פולאקביץ, מנהל המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל ומומחה בפסיכיאטריה של הילד והמתבגר, ליו”ר הנבחר של האיגוד.

במהלך הקדנציה הנוכחית, ימשיך ד”ר פולאקביץ, לשמש כממלא מקום וסגן היו”ר ובקדנציה הבאה, יתחיל לכהן כיו”ר האיגוד.

ד”ר פולאקביץ, דיבר בכנס השנתי על האתגרים העומדים בפני איגוד הפסיכיאטריה לילדים ונוער, ואמר, כי הוא; “רואה את תפקיד האיגוד, כמעורב בתהליכים מקצועיים וחברתיים העוברים על החברה הישראלית.

השתתפות של ילדים בתוכניות טלוויזיה ללא שנלקח בחשבון הסיכון למצבם הנפשי בחשיפה זו, מצריכה השמעת קולו של האיגוד, כמו גם בנושאים חברתיים נוספים הכוללים; עלייה בגל האלימות, והאובדנות בקרב בני נוער, והחמרה של הצריכה שלהם בחומרים ממכרים”.

ד”ר פולאקביץ, הסביר, כי; “זוהי תקופה משמעותית למערכת בריאות הנפש, לאחר שלאחרונה, החליטה ממשלת ישראל, להעביר ב-צו את ’הרפורמה בבריאות הנפש’, כאשר האחריות הביטוחית, תעבור אל קופות החולים, בתהליך הדרגתי בשנים הקרובות”.

ניסיונו ומעורבותו של ד”ר פולאקביץ, ביצירת הקונספט של הרפורמה, אמורה להיות לו לעזר במניעת שחיקת הטיפול, ומניעת יצירת מגבלות והגבלות לקבלת טיפול במסגרת המרפאות הציבוריות, כמו גם דאגה למניעת פגיעה באוכלוסיית העובדים ב-מרפאות הקהילתיות.

ד”ר פולאקביץ, ביקש להודות לחברי האיגוד הרבים אשר בחרו בו והבטיח, כי יפעל ללא לאות לקידום הנושאים החשובים שעומדים על הפרק, לטובת הילדים ובני הנוער בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן