חדשות בריאות

מד”א, שבוע הספר: מעל ל-1,000 ספרי ילדים, יחולקו ע”י מתנדבי מד”א לילדים בבתיה”ח

0
0

מדי שנה, מציינים בישראל את שבוע הספר (06/06/2012 עד 16/06/2012), במגוון אירועים וירידים לקהל הרחב, בארגון מד”א, בחרו השנה, לציין את שבוע הספר, בפעילות מרגשת ומיוחדת: מאות מתנדבי נוער מד”א, יגיעו למחלקות הילדים בבתי החולים ברחבי הארץ ויחלקו להם במתנה את ספר ילדים חדש.
מד
מד”א, שבוע הספר: מעל ל-1,000 ספרי ילדים, יחולקו ע”י מתנדבי מד”א לילדים בבתיה”ח

כמעט כל ילד בישראל, מכיר את החוויה הזו; “שבוע הספר”, נפתח, והמשפחה נוסעת יחד ליריד הספרים הקרוב, עוברת בין הדוכנים, בוחנת את הספרים, ובוחרת רכישות מרתקות, תוך מפגש עם סופרים, משוררים ואנשי רוח.

במד”א, בוחרים השנה, לציין את שבוע הספר, דווקא עם ילדים ומשפחות שלא יוכלו, לצערם, להגיע לירידים הנערכים ברחבי הארץ, לאור אשפוזם הממושך של הילדים במחלקות הילדים בבתי החולים השונים בישראל.

על מנת להקל על הילדים המאושפזים ועל מנת לחברם אל אירועי שבוע הספר שהחל בתאריך 06/06/2012, וימשך עד 16/06/2012, יתפרשו מאות מתנדבי נוער מד”א במהלך “שבוע הספר”, במחלקות הילדים בבתי החולים ברחבי הארץ, ויחלקו למאושפזים את ספר הילדים החדש; “איך מחוט מגיעים למלכות”, מאת הסופרת סיגל שאול, שנתרם למטרה זו ע”י חברת WHISPERS LING’ERIE, ב-’ממילא, ירושלים’.

מתנדבת נוער מגן דוד אדום, והסופרת סיגל שאול, מעניקים ספר מתנה

הבחירה בספר המסוים הזה, אינה מקרית. הסיפור “איך מחוט מגיעים למלכות”, מלמד את הילד להקשיב ללא שיפוט, לקבל את האחר והשונה, לא לשפוט את האחר על פי מראה עיניים בלבד, וללמדו כמה אפשר להפסיד, ולטעות כששופטים משהו לפני שמקשיבים.

עבור הילדים המאושפזים בבתי החולים, המסר הינו משמעותי באופן מיוחד. כילדים שאינם נמצאים ב’קו הבריאות’ ולעיתים מנותקים מחבריהם לספסל הלימודים ומבני המשפחה הרחוקים, הספר ועלילתו הייחודית, יכולים לסייע ולהקל עליהם.

במהלך השבוע, יבקרו מתנדבי נוער מד”א, במחלקות הילדים השונות, כשהם מלווים בסופרת סיגל שאול, מחברת הספר. יחד, יעניקו לילדים המאושפזים את הספרים במתנה, יקראו עימם את הסיפור, והילדים, יוכלו ליהנות גם מחתימתה של הסופרת סיגל שאול.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן