חדשות בריאות

הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן: היזהרו מ’דיאטת ד”ר סימונס’ או: דיאטת HCG

0
0

הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר ההוגן, הורתה לחברת L.T POWER TECHNOLOGIES, המשווקת את שיטת ההרזיה של דר’ סימונס, להסיר מיידית הפרסומים בחשד להטעיה ◄ משרד הבריאות, יצא בהזהרה לציבור שלא לרכוש מוצרי דיאטה וירידה במשקל המכילים HCG מאחר שאינו מאושר לצרכי הרזיה.
הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן: היזהרו מ’דיאטת ד
הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן: היזהרו מ’דיאטת ד”ר סימונס’ או: דיאטת HCG

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הורתה לחברת L.T. Power Technologies, המשווקת את שיטת ההרזיה של דר’ סימונס, להסיר מיידית את הפרסומים בחשד להטעיה.

בפרסום המופיע באינטרנט שנועד לשווק את הדיאטה של ד”ר סימונס, הנקראת; ’דיאטת HCG’, נכתב, בין היתר, כי; “HCG, היא דיאטה מהירה מאוד המביאה לירידה גדולה במשקל… הדיאטה, בריאה, מפרקת את השומן המיותר בגוף אך לא פוגעת ב’שרירי הגוף’, ובניגוד לדיאטות אחרות לא מזיקה לגוף”. על פי גרסת משרד הבריאות, טענות אלו, לא הוכחו בפניו.

כמו כן, בפרסום שהופץ ע”י משרד הבריאות, הוזהר הציבור שלא לרכוש מוצרי דיאטה וירידה במשקל המכילים HCG, מאחר והורמון ה-HCG, איננו מאושר על ידי משרד הבריאות, לצרכי הרזיה.

עו”ד תמר פינקוס

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הורתה להנהלת החברה להעביר אליה את כל התימוכין המדעיים למידע המופיע בפרסום ולהסיר את הפרסום מיידית מכל מקום בו הוא מופיע, עד אשר ייבדק המידע.

הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר ההוגן, עו”ד תמר פינקוס; “כל פרסום שלא הוכח מדעית, אם על פי דרישת הממונה, ואם ישירות על פי דרישת משרד הבריאות, תראה בכך הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן פרסום מטעה, ותדרוש הסרת הפרסום של L.T. Power Technologies, עד הוכחת מלוא המידע שמופיע בו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן