אינטרנט חדשות

חברת Shutterfly האמריקנית, רכשה את חב’ תוכנת התמונות הישראלית Photoccino

0
0

החברה המובילה בענף תסתייע בטכנולוגיות החדשניות לניתוח תמונות, כדי לפשט את ארגון התמונות והכנת המוצרים ◄ מנכ”ל החברה משה ברקוביץ’, ממייסדי ;Photoccino” כשהקמנו את החברה, בשנת 2011, יעדנו היה לפתח טכנולוגיות שיסייעו למשתמשים לנתח תמונות, לבחור ולהכין מוצרים.
חברת Shutterfly האמריקנית, רכשה את חב’ תוכנת התמונות הישראלית Photoccino
חברת Shutterfly האמריקנית, רכשה את חב’ תוכנת התמונות הישראלית Photoccino

חברת Shutterfly אמריקנית, חברה ציבורית הנסחרת בבורסת הנאסד”ק (סימול SFLY), אשר מציעה שירות מוביל באינטרנט לביטוי חברתי והוצאה לאור אישית, הודיעה, אתמול (רביעי), כי רכשה את חברת Photoccino מהעיר חיפה שבישראל סכום הרכישה טרם פורסם. חב’ Photoccino, מפתחת של טכנולוגיות פורצות דרך לדירוג תמונות, ניתוח וארגון שלהן. העובדים של Photoccino יצטרפו ל-Shutterfly, יוסיפו לעבוד מחיפה.

הטכנולוגיות המתקדמות של Photoccino לניתוח תמונות ובחירה ישולבו במוצרי המותגים Shutterfly, Tiny Prints, Wedding Paper Divas, ו-Treat. בעזרת היכולות של Photoccino, יוכלו הלקוחות לארגן תמונות בצורה יעילה יותר ולבחור בתמונות הטובות ביותר מהארכיון שהולך ומתרחב, על מנת להכין בקלות ובמהירות אלבומי תמונות, יומנים, כרטיסי ביקור ומתנות עם תמונות.

בטכנולוגיה של Photoccino מיושמים אלגוריתמים קנייניים על מנת לנתח ולהעריך את איכות התמונות ותוכנן, לדרג אותן וליצור באופן אוטומטי מוצרים עם תמונות שכוללים את התמונות הטובות ביותר של הלקוח.

“אנו מתמקדים בפיתוח של פתרונות חדשניים שהופכים את התהליכים של הכנת המוצרים ושיתופם לקלים יותר עבור הלקוחות” אמר ג’פרי האוסנבולד, הנשיא והמנכ”ל של Shutterfly; “הטכנולוגיות של Photoccino, שהן הטובות מסוגן, פותרות בעיה נפוצה שניצבת בפני הצרכנים: ניתוח וארגון של המספר הגדל והולך של התמונות הדיגיטליות שמאוחסנות. השילוב בין הטכנולוגיה האינטואיטיבית של Photoccino לבין המוצרים החדשניים שלנו ישפר מאוד את חוויית היצירה של לקוחותינו”.

“כשהקמנו את חברת Photoccino, בשנת 2011, היעד שלנו היה לפתח טכנולוגיות שיסייעו למשתמשים לנתח תמונות, לבחור ולהכין מוצרים. חברת Shutterfly, הציגה לנו הזדמנות להשיג יעד זה בקנה מידה נרחב הרבה יותר” אמר ממייסדי Photoccino, ומנכ”ל החברה של חברת הסטארטאפ החיפנית, משה ברקוביץ’; “לשתי החברות שאיפה משותפת לסייע לאנשים ליהנות, לשתף ולשמור תמונות, ואנו שמחים על ההזדמנות להשיג זאת יחדיו”.

▼ אודות חברת Shutterfly

Shutterfly, שהוקמה בשנת 1999, היא חברת אינטרנט לביטוי חברתי והוצאה לאור אישית אשר מפעילה את האתרים Shutterfly.com, Tiny Prints.com, Weddingpaperdivas.com ו- Treat.com. חברת Shutterfly מספקת מוצרים איכותיים ושירותים ברמה עולמית שבעזרתם יכולים הצרכנים לשמור את התמונות הדיגיטליות בקלות ובנוחות, ובצורה מהנה, יצירתית וחכמה.

מוצר הדגל של Shutterfly הוא סדרת photo book עטורת הפרסים, אשר מסייעת לצרכנים לציין זיכרונות ולספר את הסיפורים שלהם בספרים מהודרים בעלי כריכה מקצועית. חברת Shutterfly נבחרה לא מכבר על ידי Great Place to Work Institute, כאחת מ-25 החברות בסדר גודל בינוני שהכי כדאי לעבוד בהן (25 Best Midsized Companies to Work For).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן