רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה, לא אישרה את לוח השידורים של ’קשת’ ומנגד אישרה לוח השידורים של רשת

0
0

יו”ר ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה, מר יעקב שחם; “הישיבות היו קשות, ענייניות וממצות שלא בלא מעט ויכוחים. אף אחד מהזכיינים לא יכול לקבל כמובן מאליו החלטה של וועדת הטלוויזיה. הוועדה תמשיך להיות עניינית ולקבל החלטות קשות תוך חיוב הזכיינים לעמוד בכל התחייבויותיהם, וזאת למען שמירה על תמהיל שידורים מגוון ואיכותי לטובת ציבור הצופים”.
הרשות השנייה, לא אישרה את לוח השידורים של ’קשת’ ומנגד אישרה לוח השידורים של רשת
הרשות השנייה, לא אישרה את לוח השידורים של ’קשת’ ומנגד אישרה לוח השידורים של רשת

ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, קיימה אתמול (24.5.12), דיון בנושא לוחות השידורים של “קשת”, “רשת”, והטלוויזיה החינוכית לחודשים יולי – דצמבר 2012, וזאת לאחר ששמעה את נציגי הנהלות “קשת”, ו”רשת” אשר הציגו בפניה את הלוח.

הוועדה, החליטה גם לאמץ את המלצות הנהלת הרשות השנייה, כן, הועדה לא אישרה את לוח השידורים של “קשת”, הוועדה, אישרה את לוח השידורים של “רשת” ואת לוח השידורים של הטלוויזיה החינוכית.

הוועדה לא אישרה את לוח השידורים העונתי של “קשת” וזאת לאור החוסרים בהוצאה המתוכננת, הן במחויבות השוטפת והן בהשלמת חוסרי העבר. הוועדה הנחתה את “קשת” להעביר בתוך שבועיים את התיקונים הנדרשים בהתאם להנחיות הרשות, כך בין היתר, הגדלת ההוצאה הכספית ל’סוגה עלית’ בתחום סרטי התעודה, הצגת התוכניות הייעודיות לשידור בתקופות החגים, ושיבוץ סדרה היסטורית שלא שובצה.

כמו כן, ועדת הטלוויזיה, העבירה דגשים לשיפורים לגבי תוכניות שלגביהן מבקשת “קשת” הכרה כסוגה עילית.

ועדת הטלוויזיה אישרה את לוח השידורים של “רשת”. יחד עם זאת הוועדה, התנתה את אישור הלוח בביצוע מספר תיקונים ע”י “רשת”, כך בין היתר, הגדלת ההוצאה הנדרשת ב תוכניות תעודה, והשלמת ההוצאה הנדרשת על סרטי קולנוע ישראליים. כמו כן, הוועדה, הדגישה את החובה להמשיך ולעמוד בהנחיית המועצה לשמירת האיזון שבין תוכניות ריאליטי לתוכניות מסוגה עילית.

הוועדה, אשרה את לוח השידורים של ’הטלוויזיה החינוכית’ וזאת בכפוף לשיבוץ תוכנית חלופית במקום התוכנית הוותיקה “סוגרים חשבון” שלא אושרה.

לדברי יו”ר ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה, מר יעקב שחם; “הישיבות היו קשות, ענייניות וממצות שלא בלא מעט ויכוחים. אף אחד מהזכיינים לא יכול לקבל כמובן מאליו החלטה של וועדת הטלוויזיה.

הוועדה, תמשיך להיות עניינית, ולקבל החלטות קשות תוך חיוב הזכיינים לעמוד בכל התחייבויותיהם, וזאת למען שמירה על תמהיל שידורים מגוון ואיכותי לטובת ציבור הצופים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן