רדיו | טלוויזיה

ערוץ 10: מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, אישרה התקציב להפקת חדשות

0
0

יו”ר מועצת הרשות השנייה, ד”ר אילן אבישר; “המועצה נתנה היום וודאות לעוגן המרכזי של שידורי החדשות. יחד עם זאת דירקטוריון החברה של ערוץ 10, נדרש להביא בפני המועצה תקציב שנתי מאושר לשנת 2012, ליתר מרכיבי הפעילות של החברה”.
ערוץ 10: מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, אישרה התקציב להפקת חדשות
ערוץ 10: מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, אישרה התקציב להפקת חדשות

עוד עוגן הצלה ל’ערוץ 10’, הוענק לאחר ש’מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו’, אישרה היום (שני, 14.5.2012), את התקציב להפקת חדשות ב’ערוץ 10’ לשנת 2012.

מועצת הרשות השנייה, קיימה היום דיון בנושא לאחר שנציגי ’חברת החדשות’ של הערוץ, הציגו בפניה את תקציב החברה לשנת 2012, וזאת כחלק מהליך אישור התקציב.

מטעם חברת החדשות של ’ערוץ 10’, השתתפו: יו”ר הדירקטוריון, יורם שכטר, מ”מ מנכ”ל החברה, אורי רוזן, סמנכ”ל הכספים, גבי שם טוב, וחברי הדירקטוריון, דפנה מיתר נחמד ו-דן אלמן.

לאחר דיון בנושא, המועצה, החליטה לאשר את התקציב לצורך הפקת שידורי החדשות של ערוץ 10, כפי שאושר ע”י דירקטוריון החברה, כולל נציגי בעלי הערוץ.

לדברי יו”ר מועצת הרשות השנייה, ד”ר אילן אבישר; “המועצה נתנה היום וודאות לעוגן המרכזי של שידורי החדשות.

יחד עם זאת דירקטוריון החברה של ערוץ 10, נדרש להביא בפני המועצה תקציב שנתי מאושר לשנת 2012, ליתר מרכיבי הפעילות של החברה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן