חדשות בריאות

המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה: ד”ר ירון ריבר, רשמית מעתה מנהל חדש למחלקה הנוירולוגית

0
0

עם פרישתו של פרופ’ קרסו, מונה ד”ר ריבר למנהל המחלקה בפועל, עד למינויו הרשמי באפריל 2012 ◄ במהלך השנים, פתח ד”ר ריבר את שירות ’מרפאת הבוטוקוס’, ב”הלל יפה”, אחת מ-6 מרפאות קיימות בישראל ◄ הוא מנהל את מרפאת כאבי הראש של ביה”ח, ולאחרונה, היה שותף בפתיחתה של מרפאה משולבת מומחים (ראשונה בארץ), לטיפול ב’סינקופה’ (עילפון).
המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה: ד
המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה: ד”ר ירון ריבר, רשמית מעתה מנהל חדש למחלקה הנוירולוגית

במהלך החודש שעבר, מונה למחלקה הנוירולוגית של המרכז הרפואי הלל יפה, בעיר חדרה, מנהל חדש; ד”ר ירון ריבר, המחליף של פרופ’ רפי קרסו, שהקים את המחלקה הנוירולוגית, ושימש במהלך 21 שנים, כמנהלה. פרופ’ קרסו, שימש גם כמנהל מרפאת הכאב, וכן כמנהל האקדמי של בית הספר לרפואה משלימה של המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה, תפקיד אותו הוא ממשיך למלא גם כיום.

ד”ר ריבר, הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב (1985), כאשר את התמחותו בנוירולוגיה ביצע בבית החולים הדסה עין כרם, שם שימש כרופא עד לשנת 1996. בין השנים 1996 ל-1997 ביצע תת התמחות (fellowship) ב’רפואת כאב’ במחלקה הנוירואונקולוגית במרכז הרפואי “סלואן קטרינג” לחקר הסרטן בעיר ניו יורק, ארה”ב.

בהמשך, בין השנים 1997 ל- 1998 ביצע תת התמחות נוספת בשירות לשיקום וטיפול בכאב כרוני, בבית החולים אבוט נורטווסטרן ב-מיניאפוליס, מינוסטה, ארה”ב.

עם חזרתו לארץ בשנת 1998, כיהן כרופא בכיר במחלקה לנוירולוגיה בבית החולים בני ציון בעיר חיפה, שם ניהל גם את מרפאת כאבי הראש, זאת עד לשנת 2009, אז מונה לסגן מנהל המחלקה לנוירולוגיה ב’מרכז הרפואי הלל יפה’. עם פרישתו של פרופ’ קרסו, מונה ד”ר ריבר למנהל המחלקה בפועל, עד למינויו הרשמי באפריל 2012.

במהלך השנים, שעבד בביה”ח “הלל יפה”, פתח ד”ר ריבר את שירות ’מרפאת הבוטוקוס’, אחת משש מרפאות קיימות בישראל.

כמו כן, הוא מנהל את ’מרפאת כאבי הראש’ של בית החולים הלל יפה, ולאחרונה, היה שותף בפתיחתה של מרפאה משולבת מומחים (ראשונה בארץ), לטיפול ב’סינקופה’ (עילפון).

ד”ר ריבר, עוסק במחקר בתחום של כאבי צוואר, וכאבים מיופציאלים (כאב, המוקרן ממערכת השריר, והשלד).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן