ירושלים

ירושלים: ראש העיר ניר ברקת, אירח את המפכ”ל רנ”צ יוחנן דנינו, וסגל הפיקוד הבכיר

0
0

ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת; “ב-3 השנים האחרונות שילשה עיריית ירושלים את אירועי התרבות השונים בעיר, ואת הפסטיבלים, והכל נעשה תיאום ובעבודה משותפת על משטרת המחוז שנרתמת לסייע בכל עת” ◄ המפכ”ל רנ”צ יוחנן דנינו; “ירושלים – בירת ישראל, אינה “עוד עיר” – ירושלים, מהווה סמל”.
ירושלים: ראש העיר ניר ברקת, אירח את המפכ
ירושלים: ראש העיר ניר ברקת, אירח את המפכ”ל רנ”צ יוחנן דנינו, וסגל הפיקוד הבכיר

ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת, אירח הבוקר (ב’) בעיריית ירושלים את מפכ”ל המשטרה רנ”צ יוחנן דנינו, את מפקדי המחוזות וסגל הפיקוד בכיר של משטרת ישראל.

מר ברקת, הציג לפיקוד המשטרה את חזון עיריית ירושלים, ואת הפעולות הרבות שמבצעת העירייה בתחומי התרבות, האומנות, החינוך, התשתיות, השירות לתושב, ועוד.

אל ברקת, הצטרפו מנכ”ל העירייה יוסי היימן, והיועץ המשפטי אמנון מרחב. ראש העיר ברקת, וקציני המשטרה, דנו בנושאים שונים שעל סדר היום בעיר ירושלים, וראש העיר, ציין, כי; “בשלוש השנים האחרונות, שילשה העירייה את אירועי התרבות השונים בעיר, ואת הפסטיבלים, והכל נעשה תיאום ובעבודה משותפת על משטרת המחוז שנרתמת לסייע בכל עת”.

בסיום הפגישה אמר ראש העיר, ברקת, כי; “משטרת ישראל, מחויבת לביטחונה של בירת ישראל, ועושה ימים כלילות לשמור על אורח החיים החופשי והבטוח בעיר.

יש לנו שיתוף פעולה מעולה עם משטרת ישראל, ונמשיך לפעול יחד עם מפקד המחוז, המפכ”ל, וכל קציני המשטרה והשוטרים על מנת לשמור על ירושלים”.

המפכ”ל רנ”צ יוחנן דנינו, ציין; “ירושלים – בירת ישראל, אינה “עוד עיר” – ירושלים, מהווה סמל. משטרת מחוז ירושלים, חייבת לגדול ולהתפתח בקצב המתאים להתפתחות העיר ותמשיך ותיתן שרותי משטרה טובים לכלל תושביה”.

לפני פגישתם עם ראש העיר מר ברקת, סיירו קציני סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה בירושלים, וביקרו ב”עיר הקרח” הייחודית הפועלת ב’מתחם הרכבת’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן