כאן סלבס ישראל

אורית פוקס, הגדילה שוב את החזה, הפעם בטעות של כ-300 סמ”ק

0
0

סה”כ נפח שדייה של הדוגמנית פוקס, עומדים כעת על 1,100 סמ”ק, לאחר הניתוח שעבר בהצלחה ◄ אורית פוקס; “הסכמתי לחזה הגדול יותר בניתוח בהרדמה מלאה, ואני מרוצה מאוד, החזה שלי, נראה, כעת נראה כשני מטוסי F-16, המוכנים לשיגור”.
אורית פוקס, הגדילה שוב את החזה, הפעם בטעות של כ-300 סמ
אורית פוקס, הגדילה שוב את החזה, הפעם בטעות של כ-300 סמ”ק

מנתחים פלסטיים, אומרים, כי רצונותיה של כל אישה, ומבנה גופה הן שלה, והיא רשאית לעשות בו כל שתחפוץ בהתאם לשאיפותיה כפוף להנחיות רופא, ובפרט כשמדובר ב’הגדלת החזה’, והמלצות אלה, מסתבר אצל הדוגמנית אורית פוקס, אינם יודעים הגבולות, כך לפחות עושה רושם, כאשר היא התייצבה באחרונה במרפאתו של הפלסטיקאי שלה, לצורך החלפת שתלי הסיליקון בשתלים ברזילאיים שהוזמנו במיוחד בשבילה.

על פי מקורות יודעי דבר שתלי הסיליקון להחלפה, שהגיעו לארץ, היו גדולים בטעות ב-300 סמ”ק, סנטימטר מעוקב (סמ”ק) (cm³), וכך נאלצה, הגב’ פוקס, להסכים לחזה גדול יותר, כאשר הניתוח בהרדמה מלאה של 300 סמ”ק, שעבר בהצלחה.

נמסר, כי לאורית פוקס, שלום, אבל נפח החזה כעת מעל 1,000 סמ”ק. תגובתה של אורית; “אני מרוצה מאוד, החזה, נראה כשני מטוסי F16 מוכנים לשיגור”.

על פי אתר ליידיפדיה, הדוגמנית, המגדירה עצמה כדוגמנית, אך ללא שאיפות בתחום גדלה בקיסריה, למדה בבית הספר החקלאי בפרדס חנה, הייתה ילדה ביישנית עד כיתה י’. היא בעלת תעודת בגרות מלאה, ובצבא, הייתה רכזת כח אדם בשלישות, אז עוד הייתה עם שיער חום, ו… חזה טבעי.

בשנת 2001, שיחקה את המורה הסקסית ב”אסקימו לימון”, ולטענתה, היא קצת מתחרטת על זה. בהמשך הפכה לנערת הפאקסים בתוכנית הסקס “נערה 57” ב’ערוץ אגו’. גאוותה הייתה על צילומיה ללוח שנה שכל הכנסותיו נתרמו לארגוני זכויות בע”ח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן