מדינת ישראל בת 64

יום העצמאות ה-64: כמיליון דגלים באורך מצטבר של 750 אלף מ”ר יונפו ברחבי הארץ

0
0

עלייה חדה של כ- 30% במכירת דגלי אורך, ודגלי ענק הנתפרים לפי מידה לבנייני משרדים ובתים משותפים ◄ נרשמה עלייה של כ- 10% בהיקף מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות ◄ אבי מרום, מענף הטקסטיל בלשכת המסחר ת”א והמרכז, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ; “כ-80% מכלל היקף המכירות של הדגלים (כולל שרשראות דגלים), נמכרים לרשויות המקומיות, והשאר לחברות, וצרכנים פרטיים”.
יום העצמאות ה-64: כמיליון דגלים באורך מצטבר של 750 אלף מ
יום העצמאות ה-64: כמיליון דגלים באורך מצטבר של 750 אלף מ”ר יונפו ברחבי הארץ

כמיליון דגלים, מסוגים וגדלים שונים, באורך מצטבר של 750 אלף מטר רבוע, ובהיקף מכירות של מיליוני שקלים יונפו ביום העצמאות ה- 64 של מדינת ישראל. כן, עולה, כי מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות כוללות 800 אלף מטר של שרשראות דגלים במחזור מכירות של כמיליון שקלים. כך עולה מבדיקה שנערכה ב’לשכת המסחר ת”א והמרכז’ של איגוד לשכות המסחר.

לדברי אבי מרום, מענף הטקסטיל בלשכת המסחר ת”א והמרכז, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ ויו”ר מפעלי מרום אפ.ג’י.פי, בעיר כפר סבא, אומר, כי; “כ-80% מכלל היקף המכירות של הדגלים (כולל שרשראות דגלים), נמכרים ל’רשויות המקומיות’, והשאר לחברות, וצרכנים פרטיים”.

לדבריו של מרום; “השנה, חלה עלייה חדה של כ- 30% במכירת דגלי אורך, ודגלי ענק, הנתפרים לפי מידה לבנייני משרדים ובתים משותפים. דגלי הענק, נמכרים בכ-80 ש”ח למטר מרובע.

עולה עוד, מהבדיקה, כי השנה, נרשמה עלייה של כ- 10% בהיקף מכירות הדגלים לקראת יום העצמאות הקרוב, לעומת יום העצמאות בשנה שעברה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן