אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא, קיבלה מכתב תודה מראש הממשלה, נתניהו: גם השנה נהנינו מהמימונה

0
0

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו אל ראש העיר אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב; “מזה מספר שנים, קבענו לנו כמסורת לבקר בבתי תושבי עירך, במהלך חגיגות המימונה”. כתב ראש הממשלה, והוסיף במכתבו; “כבכול שנה, גם השנה, נהנינו מהחום האנושי של תושבי העיר, ושמחנו בהתפתחותה ושגשוגה של אור עקיבא תחת הנהגתך…”.
אור עקיבא, קיבלה מכתב תודה מראש הממשלה, נתניהו: גם השנה נהנינו מהמימונה
אור עקיבא, קיבלה מכתב תודה מראש הממשלה, נתניהו: גם השנה נהנינו מהמימונה

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מיהר לשגר בשמו ובשם רעייתו הגב’ שרה, מכתב תודה אל ראש העיר אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב. במכתב, מודים בני הזוג נתניהו על הכנסת האורחים החמה לה זכו מתושבי העיר בשבוע שעבר במסגרת המימונה.

“מזה מספר שנים, קבענו לנו כמסורת לבקר בבתי תושבי עירך, במהלך חגיגות המימונה”. כתב ראש הממשלה, והוסיף במכתבו; “כבכול שנה, גם השנה, נהנינו מהחום האנושי של תושבי העיר, ושמחנו בהתפתחותה ושגשוגה של אור עקיבא תחת הנהגתך…”.

ב’ערב המימונה’, אצל משפחת בניטה המקומית, אמר ראש העיר מר יוסיפוב לראש הממשלה, מר נתניהו, כי; “אני מרגיש שאני ראש העיר שלך למרות שאור עקיבא, ו-קיסריה, עדיין לא התאחדו”.

הוסיף יוסיפוב; “אני יודע שאתה ידיד נפש אמיתי של אור עקיבא, ושאתה שמח וגאה על התפתחותה של העיר. שמעתי שבדברי הסיכום ל-3 שנות ממשלתך הנוכחית, שיבחת את עירנו, ואמרת; “לכו תראו את אור עקיבא, ותבינו את המהפכה שעברה העיר הזו…

אדוני ראש הממשלה, אנו בהחלט גאים על ההישגים שעשינו בחינוך ובשיעור זכאי הבגרות שמגיע לכ- 70 אחוז, אנו נמשיך ונשקיע בתרבות ובאיכות החיים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן