רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה: מי פוחד מחטיפה של ‘יובל המבולבל’ בתוכנית רוקדים עם כוכבים

0
0

“רשת”, הגיבה במהירות והסיר מהקדימון את הקטע בו “נחטף” יובל המבולבל ◄ נציב פניות הציבור ברשות השנייה מר דוד רגב, שיבח את “רשת” על הרגישות שגילתה כלפי הילדים הצופים בטלוויזיה; “נציבות פניות הציבור, פועלת ותמשיך לפעול להגנה על ציבור הצופים בכלל והצעירים בפרט”.
הרשות השנייה: מי פוחד מחטיפה של 'יובל המבולבל' בתוכנית רוקדים עם כוכבים
הרשות השנייה: מי פוחד מחטיפה של ‘יובל המבולבל’ בתוכנית רוקדים עם כוכבים

זכיינית השידור “רשת” בערוץ 2, הסירה היום (ראשון), מן הקדימון לתוכנית הריאליטי “רוקדים עם כוכבים” את הקטע בו נראה כוכב הילדים; יובל המבולבל (יובל שם-טוב), כשהוא “נחטף” לטובת התוכנית זאת בעקבות פניית נציב פניות הציבור ברשות השנייה מר דוד רגב, לאחר שהורים לילדים, התלוננו, כי הקטע בו “נחטף אליל הזאטוטים”, הפחיד מאוד את ילדיהם.

באחרונה לקראת שידור העונה החדשה של תוכנית הטלוויזיה הפופלרית “רוקדים עם כוכבים”, מקרינה הזכיינית “רשת” קדימון משעשע בו נראים הכוכבים האמורים להשתתף בתוכנית כשהם “נחטפים” ממקום עבודתם לטובת השתתפות בתכנית. בין ה”נחטפים”; ראש עירית בת ים מר שלמה לחיאני, הזמרת אורנה דץ, וכוכבי הילדים עמית פרקש, ו’יובל המבולבל’.

אולם מסתבר שהקדימון המשעשע, לא שעשע כל כך את ציבור הילדים. הביטוי לכך, תלונות רבות של הורים לילדים קטנים, אשר הגיעו באחרונה אל נציבות פניות הציבור ברשות השנייה, אשר סיפרו, כי ילדיהם נבהלו מהקדימון המשודר במשך כל שעות היום ובעיקר מה”חטיפה” של אליל הקטנטנים; ’יובל המבולבל’ שנחטף, ונגרר באלימות בשעה שערך הצגה לילדים.

“משדרים את הקדימון בשעות היום והבוקר, כשילדים רואים אותו. רואים שם את יובל המבולבל … ילדים מפחדים מהפרסומת!!!.

דוד רגב

“הפרומו משלב צרחות, ומדמה סרט אימה, ואף מציג את כוכב הילדים האהוב יובל המבולבל”, סובל מחטיפתו”.

אימא אחת מלינה; “יש לי ארבעה ילדים, שרואים טלוויזיה והם מפחדים. מבקשת התערבותכם המהירה להפסקת שידור הפרומו בשעות הצפייה של הילדים.

הפרומו, בעל אופי של סרט מתח ואימה, בו נראים המשתתפים נחטפים באלימות ממקומות שונים, אינו מתאים לצפייה של ילדים”. כתבה עוד אחת האימהות בתלונה שהגישה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה.

בעקבות התלונות הרבות, פנה נציב פניות הציבור ברשות השנייה מר דוד רגב לזכיינית “רשת” בבקשה לבדוק את הדברים ולבחון את הקדימון לאור הבהלה שהוא עורר בקרב הילדים.

ב”רשת”, הגיבו במהירות והסירו מהקדימון את הקטע בו “נחטף” הכוכב יובל המבולבל. מ”רשת” נמסר לנציב פניות הציבור מר רגב, כי הוחלט לקצר את הקדימון לפנים משורת הדין זאת למרות שלא הייתה כל מניעה משפטית לשדרו; “אנו מודים לצופים שגילו עניין בקדימון ומזמינים אותם לצפות בתוכנית”, נמסר מן הזכיינית.

הנציב רגב, שיבח את הזכיינית “רשת” על הרגישות שגילתה כלפי הילדים הצופים בטלוויזיה; “נציבות פניות הציבור, פועלת ותמשיך לפעול להגנה על ציבור הצופים בכלל והצעירים בפרט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן