אינטרנט חדשות

כנס קידום אתרים ושיווק באינטרנט של Martins יחסי ציבור, שני 23.4.2012 בסמינר הקיבוצים

0
0

כנס קידום אתרים ושיווק באינטרנט של Martins, השנה, מתקיים ב-23.4.2012, תחת מבול השינויים שבוצעו ב’אלגוריתם’ החיפוש של ’גוגל’ (Google), שינויים שעלולים להטיל צל כבד על הענף כולו, ועל העוסקים בו ◄ המרצים בכנס, והנוכחים בו, ינסו לענות על השאלה שמרחפת מעל ראשי כולם; “מה צופה העתיד בתחום השיווק באינטרנט”?
כנס קידום אתרים ושיווק באינטרנט של Martins יחסי ציבור, שני 23.4.2012 בסמינר הקיבוצים
כנס קידום אתרים ושיווק באינטרנט של Martins יחסי ציבור, שני 23.4.2012 בסמינר הקיבוצים

Martins יחסי ציבור, מקיימת, גם השנה ביום שני, הבא 23.4.2012, במכללת סמינר הקיבוצים, את הכנס השנתי של ’מקדמי האתרים והעוסקים בתחום שיווק באינטרנט’.

זה כבר עניין של מסורת שבכל אפריל אחרי חג הפסח, ענף השיווק באינטרנט, מתכנס לחגוג שנה שעברה, ולחגוג כניסתה של שנה חדשה. מעל 500 אנשים העוסקים בתחומי השיווק ברשת האינטרנט; פייסבוק, גוגל, ושאר התחומים, יתכנסו, לדון בשאלות מקצועיות’ ולנסות לבנות תחזית לשנה הבאה בתחום השיווק באינטרנט.

בכנס, של Martins יחסי ציבור, ייערכו דיונים מקצועיים בכל הקשור לסוגיות כבדות המשקל שעוברות על ענף השיווק ברשת האינטרנט, כאשר המומחים הבולטים בתחומם, יעבירו הרצאות, וישתתפו בפאנלים שונים.

השנה, הכנס מתקיים תחת מבול השינויים שבוצעו ב’אלגוריתם’ החיפוש של ’גוגל’ (Google), שינויים אשר עלולים להטיל צל כבד על הענף כולו, ועל העוסקים בו. המרצים של הכנס, וכל הנוכחים בו, ינסו לענות על השאלה שמרחפת מעל ראשי כולם; “מה צופה העתיד בתחום השיווק באינטרנט”?

כנס קידום אתרים ושיווק באינטרנט של MARTINS יחסי ציבור, יתקיים, כאמור, ב’מכללת סמינר הקיבוצים’, שושנה פרסיץ 3, בעיר תל אביב. בין השעות; 16:00 – 22:00, בתאריך ה-23.4 בחודש זה.

מארחת, תקבל את הבאים ותפנה אותם למקום. תשלום; הכנס הינו בתשלום סמלי של 75 שקלים, לכיסוי הוצאות הכנס, במזומן, וצ’קים בלבד, ללא שימוש בכרטיסי אשראי.

המעוניינים להירשם, כעת, יוכלו לפנות גם בטלפון; 050-8116397 אל; מרטין, או במייל; maratbok@gmail.com, או באמצעות אתר החברה המארגנת; Martins

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן