רפואה דחופה

מרכז הרפואי זיו: הצעיר שחברתו טבעה בכנרת, הובא לטיפול מיובש ובמצב נפשי קשה

0
0

ד”ר אנטולי חסין, פסיכיאטר חדר המיון במרכז הרפואי זיו; “לבקשת בני המשפחה, והחברים, שחררנו את הצעיר בליווי משפחה וחברים כדי שיוכל להגיע ללוויית ארוסתו. המלצנו על מעט תרופות הרגעה לשבוע-שבועיים הקרובים, והפניה לפסיכיאטר, במקום מגוריו, להמשך מעקב, השגחה ותמיכה. כמו כל אדם, חשוב במקרים טרגיים כאלו, להישאר בחברת בני משפחה וחברים, ע”מ שאלו, יוכלו לתמוך ולחזק אותו ברגעים קשים אלו”.
מרכז הרפואי זיו: הצעיר שחברתו טבעה בכנרת, הובא לטיפול מיובש ובמצב נפשי קשה
מרכז הרפואי זיו: הצעיר שחברתו טבעה בכנרת, הובא לטיפול מיובש ובמצב נפשי קשה

הצעיר (בן 28) מהעיר אשדוד, שארוסתו טבעה אתמול (שבת) בכנרת, במהלך טיול החג, ונמצא על ידי המשטרה, הבוקר, כשהוא משוטט באזור הגולן, הובא לטיפול בחדר המיון ב’מרכז הרפואי זיו’ בצפת, כשהוא במצב נפשי קשה.

הצעירה רותי ייאלו, בת 26, תושבת העיר ראשון לציון, טבעה למוות בשבת, מול חוף דוגית בכנרת, לאחר שנסחפה על מזרן ים.

בערב, אותרה גופתה של ייאלו, לאחר שעות של חיפושים, שבהם השתתפו סירות של שיטור ימי וצוללנים. בן זוגה, ניצל, כאשר אנשים ששטו על סירה באזור, משו אותו מהמים והעבירוהו לחוף.

לאחר מכן, מתברר, ברח לעבר אזור הגולן, הבוקר, נמצא על ידי שוטרים, שסיפרו כי היה במצב נפשי קשה מאוד, ובסערת רגשות עזה, כשהוא מסרב לאכול ולשתות, ואף חשפו, כי ניסה לדקור עצמו במספריים, בביתו של האזרח אשר הגיש לו עזרה”. צוות השוטרים, פינה אותו לטיפול רפואי במרכז הרפואי זיו בעיר צפת.

חבריו היו איתו כל העת ותמכו בו ברגעים הקשים. הם ידעו לספר, כי רק לפני מספר שבועות הציע לחברתו ייאלו, נישואים.

ד”ר עאמר חוסיין, מנהל המחלקה ל’רפואה דחופה’ במרכז הרפואי זיו, אמר, כי; “הצעיר, הגיע לחדר המיון במצב נפשי קשה. לצעיר, נערכו בדיקות מקיפות, וכן הערכה פסיכיאטרית לקביעת מצבו, ובכדי לסייע לו במידת הצורך, עקב החוויה הקשה שעבר”.

עוד מוסיף ד”ר עאמר, כי; “הצעיר, הגיע במצב של התייבשות, וקיבל גם עירוי נוזלים”.

“הצעיר, הובא לחדר המיון סמוך לשעה שמונה בבוקר כאשר הוא סובל מתשישות וממחסור בנוזלים ושרוי באבל כבד. הוא בכה ללא הרף ולא שיתף פעולה עם הרופאים. בסיוע של בני משפחה וחברים, שהגיעו אף הם לבית החולים, הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל בדיקות מקיפות ועירוי נוזלים, וכן הוא עבר הערכה פסיכיאטרית, על מנת לסייע לו בשלבים אלו של המשבר”, הוסיף ואמר ד”ר עאמר.

ד”ר אנטולי חסין, פסיכיאטר חדר המיון במרכז הרפואי זיו, שבדק את הצעיר אומר, כי הוא נמצא במצב של אבל נורמטיבי. “בדיקת הצעיר, העלתה, כי הוא אמנם נמצא במצב של אבל כבד, אך ללא סכנה אובדנית”.

“בשלב זה. לבקשת בני המשפחה והחברים שחררנו את הצעיר בליווי משפחה וחברים על מנת שיוכל להגיע ללוויית ארוסתו. בנוסף המלצנו על מעט תרופות הרגעה לשבוע-שבועיים הקרובים, והפניה לפסיכיאטר במקום מגוריו להמשך מעקב, השגחה ותמיכה”.

“כמו כל אדם, חשוב במקרים טרגיים כאלו, להישאר בחברת בני משפחה וחברים, על מנת שאלו, יוכלו לתמוך ולחזק אותו ברגעים קשים אלו” – סיכם ד”ר חסין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן