מימונה-Mimouna

אור עקיבא, אירחה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו, הממשיכים את מסורת המימונה

0
0

בית מוריס ומרסל בניטה, בעיר אור עקיבא, אירח גם את הגב’ ראומה ויצמן, אלמנתו של הנשיא השביעי של ישראל, עזר ויצמן ז”ל, ובהם גם את רב העיר,אליהו אילוז, סגנית השר, גילה גמליאל, יו”ר מפעל הפיס, עוזי דיין, מנכ”ל חברת התרופות, דקסל, מר דן אורן ומנהלי מפעלים נוספים בעיר.
אור עקיבא, אירחה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו, הממשיכים את מסורת המימונה
אור עקיבא, אירחה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו, הממשיכים את מסורת המימונה

כב’ ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו הגב’ שרה נתניהו, המשיכו במסורתם לחגוג אמש (מוצ”ש, כ”ב בניסן, התשע”ב) את ערב חג המימונה בעיר אור עקיבא. השניים, הגיעו מביתם השכן בישוב קיסריה אל ביתם הצנוע של משפחת מוריס והגב’ מרסל בניטה. שם המתינו להם גם כב’ ראש העיר של אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב ורעייתו, הגב’ שרה, ובהמשך הגיעה גם הגב’ ראומה ויצמן, אלמנתו של הנשיא השביעי של ישראל, עזר ויצמן ז”ל, ובכך המשיכה את המסורת של ה”וויצמנים” להתארח בחג המימונה באור עקיבא.

בני משפחת בניטה, קישטו והכינו כיבוד רב, ושולחן לתפארת לכבוד האורחים הרבים, ובהם נצפו; רב העיר אליהו אילוז, סגנית השר, ח”כ גילה גמליאל, יו”ר מפעל הפיס מר עוזי דיין, מנכ”ל חברת התרופות דקסל, מר דן אורן ומנהלי מפעלים נוספים בעיר, הגב’ נאוה בוקר אלמנתו של תת ניצב ליאור בוקר ז”ל, אשר ניספה באסון ’השריפה בכרמל (2010)’, מ”מ ראש העיר מר אלי אנקונינה, נבחרי ציבור, הזמר בועז שרעבי, הבדרן מוטי גלעדי, ורעייתו השחקנית אסנת וישינסקי, ועוד רבים טובים ומכובדים אחרים.

ראש העיר של אור עקיבא מר יוסיפוב, בירך בשם התושבים את ראש הממשלה ורעייתו ואת משפחת בניטה על האירוח.

בדבריו, סיפר מר יוסיפוב, על יחסיו הקרובים והחמים עם ראש הממשלה; “אני מרגיש שאני ראש העיר שלו, למרות שהעיר אור עקיבא, ו’קיסריה’, עדיין לא התאחדו”.

הבדרן מוטי גלעדי, מצחיק את ראש הממשלה נתניהו, וראש העיר יוסיפוב, במימונה

ראש העיר של אור עקיבא, הוסיף בפנותו לנתניהו; “אני יודע שאתה ידיד נפש אמיתי של אור עקיבא, ושאתה שמח וגאה על התפתחותה של העיר. שמעתי שבדברי הסיכום ל-3 שנות ממשלתך הנוכחית, שיבחת את עירנו, ואמרת; “לכו תראו את אור עקיבא, ותבינו את המהפכה שעברה העיר הזו”.

אדוני ראש הממשלה, אנו בהחלט גאים על ההישגים שעשינו בחינוך, ובשיעור זכאי הבגרות אשר מגיע לכ- 70% (אחוזים!), אנו נמשיך ונשקיע בתרבות, ובאיכות החיים”.

“אור עקיבא היא האור שלי” הדגיש, יוסיפוב, בדבריו; “ואני משוכנע שגם האור שלך, ראש הממשלה. אנו מאחלים לך הצלחה כראש ממשלה, ושתמשיך עוד שנים בעשייה מכל הלב למען העם והמדינה”.

ראש העיר של אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב, סיכם את דבריו, כשסיפר לאורחים, כי; “בקרוב יקרא; ’מחלף אור עקיבא’, מכביש החוף אל העיר אור עקיבא על שם אחיו הבכור של ראש הממשלה, יונתן נתניהו ז”ל, גיבור ’מבצע אנטבה’. ראש הממשלה מר נתניהו, הנרגש, הודה לו על היוזמה.

“חג הפסח עומד על שלושה עיקרים; פסח, מצה, ומרור – אבל כשאנחנו חוגגים את חג המימונה, נקבע רצף חדש; פסח, חמץ, ומתוק… הרבה מתוק” – פתח ואמר ראש הממשלה מר נתניהו, בדברי ברכתו, והוסיף; “הכמות הבלתי נסבלת של הקלוריות שיש ב’מופלטה’, והדבר שניגר ממנה, זה הדבר שמלכד ומאחד את העם שלנו במולדת העתיקה שמתחדשת בצורה נפלאה.

את החג הזה, אזכור בגלל שלושה דברים; אחרי שנים של התאפקות אכלתי מצה עם שוקולד. שנית, בגלל מיליוני ישראלים, אשר “חרשו” את הארץ לאורכה ולרוחבה – קק”ל, מדווח על שיא במספר המבקרים. בחג הזה, גם אזרחי ישראל דירגו עצמם במקום ה-14 ב”מדד האושר העולמי”…”.

בני הזוג מוריס ומרסל בניטה שאירחו ראש הממשלה נתניהו במימונה

ברוח החג, אמר ראש הממשלה, כי; “אנחנו שולחים יד לשלום לכל שכנינו, אך כוחו של צה”ל, ולכידות עמנו, הם הערובה האמיתית באזור הפכפך, וסוער זה. זה מה שמבטיח קיומנו, כאן. אני מברך את חיילי צה”ל, שוטרי ישראל, וכוחות הביטחון, אשר אפשרו לאזרחים לחגוג בשמחה.

בברכה המסורתית; “תרבחו ותסעדו”. סיכם ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו את ברכתו.

בנם של המארחים, שי בניטה, שדרן ברדיו האזורי “אמצע הדרך 90 אף אם”, אמר, כי; “זה ערב של שמחה ואחדות, זו חוויה בשבילנו, ובשביל כל המשפחה, ומשפחת אור עקיבא לארח את כב’ ראש הממשלה, רעייתו, ואורחים רבים נוספים”.

השחקן, פזמונאי, קומיקאי, זמר ישראלי, והחקיין מוטי גלעדי, שעדיין לא נס ליחו, בידר את האורחים בחיקויים של דמות מרוקאית אשר אמרה בין היתר, כי; “בחגיגה באור עקיבא, אף אחד לא יהיה מופלטה לרעה…”, ואחר כך, בירך בחיקוי מצוין של הנשיא מר שמעון פרס, שגלגל מצחוק את האורחים, ובהם הזוג נתניהו, וראש העיר מר יוסיפוב בצחוק רועם, ומתגלגל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן