הבחירות לכנסת ה-19

יו”ר מפלגת העבודה ח”כ שלי יחימוביץ’, הכריזה: ראשות הממשלה – גם שלי

0
0

ח”כ יחימוביץ’, הפתיעה כשהצהירה מועמדת לראשות הממשלה, והצטרפה לנתניהו ומופז ◄ יחימוביץ’; “נכון, בסקרים נתניהו, מוביל. אבל זה לא תמיד היה כך, ולא תמיד יהיה כך. לא ידוע לי על אצבע אלוהים שמשחה אותו למלך ישראל והיהירות שלו, הזחיחות, וחטא ההיבריס – יעלו לו ביוקר”.
יו
יו”ר מפלגת העבודה ח”כ שלי יחימוביץ’, הכריזה: ראשות הממשלה – גם שלי

סקרי סוף השבוע, החמיאו מאד מאד ליו”ר מפלגת העבודה ח”כ שלי יחימוביץ’, דווקא על רקע ניצחונו של שאול מופז בפריימריז במפלגת קדימה, ניכר, כי היא יודעת היטב לזהות בחושיה החדים את ההזדמנויות השיווקיות הפוליטיות אשר נפלו לידיה. יחימוביץ’, הודיעה, כי הערב, מוצ”ש, בשעה 19:00, לכבוד 20,000 הלייקים, להם זכתה מצד חבריה ב’פייסבוק’, היא תעלה סטטוס מיוחד, ובו תענה ברציפות על שאלות החברים והמבקשים, להצטרף אליה.

יו”ר מפלגת העבודה ח”כ שלי יחימוביץ’, מביאה את הרקע להחלטתה אתמול (שישי), להתמודדות על ראשות הממשלה מול מר בנימין נתניהו, ומר שאול מופז.

להצלחתה הנוכחית (מתורגמת כמי שעשויה לזכות ב-18 מנדטים), מסבירה אותה יחימוביץ’, היטב בלשונה המושחזת; “נוצר מצב פוליטי חדש: מפלגת העבודה, בראשותי, הפכה לאלטרנטיבה המשמעותית ביותר להחליף את נתניהו. הפריימריס בקדימה, ובחירת מופז, חיזקו אותנו, ומה שהיה ברור קודם מתעצם עוד יותר; אנחנו המפלגה הגדולה בגוש”.

היא מצרפת למאמרה, דוגמאות בתקשורת הישראלית, המאששים את הצלחתה בפוליטיקה הישראלית, והיא כותבת; “הנה הסקר של מינה צמח, (העיתונאית סימה קדמון בעיתון ידיעות אחרונות; “יש מנצחת בפריימריס בקדימה, וקוראים לה; שלי יחימוביץ’”), ואותה תוצאה גם ב”מעריב”.

ח”כ יחימוביץ’, ממשיכה ויורה; “גם בלי קשר לזהות המנצח והמפסיד שם, יש כבר מעבר המוני של מצביעי קדימה אלינו. השבוע, קראתי שוב ושוב לעזוב את ’מפלגת קדימה’, ולהצביע ל’מפלגת העבודה’ בראשותי. לבוא למפלגה אידיאולוגית, אמיתית, שגם בנתה את המדינה אבל גם מלאה כבר בצעירים נהדרים שמזדהים עם ערכיה.

העימות הגדול הוא על הנהגת המדינה. שם מחכה לנו נתניהו, האיש שבתקופתו גדלו הפערים במדינה למימדים מבהילים, קפיטליסט קיצוני, שמרסק בשיטתיות את מעמד הביניים בישראל. רק למפלגת העבודה, בראשותי, יש מענה אידיאולוגי אמיתי ועמוק, כלים, כוח, תמיכה ויכולת להפיל אותו.

◄ נתניהו ואצבע אלוהים

הנה חלק מהראיונות; במשדר מיוחד של “פוליטיקה” – הערוץ הראשון בהנחיית עודד גרנות וגאולה אבן, ב’ערוץ הראשון’ על הפריימריז בקדימה: “אני מאמינה שהציבור קָץ בסיסמאות ורוצה מפלגה אידאולוגית אמיתית”.

לפני התוצאות בפריימריז של קדימה, בתוכנית הטלוויזיה הבוקר אצל אורלי וגיא, בערוץ 10, בתוכנית “ערב חדש”, אצל דן מרגלית ואראל סג”ל, בתחנת “גלי ישראל”, ביומן הבוקר של רשת ב’, אצל אריה גולן, ביומן הבוקר של גלי צה”ל, אצל גולן יוכפז, ובמסגרת חדשות ערוץ 2″.

יו”ר מפלגת העבודה ח”כ שלי יחימוביץ’, אינה חסה על אף אחד ומנמקת מדוע החליטה להתמודד על ראשות הממשלה; “האם בנימין נתניהו, נמשח למלכות? לא. נכון, בסקרים נתניהו, מוביל. אבל זה לא תמיד היה כך, ולא תמיד יהיה כך. לא ידוע לי על אצבע אלוהים שמשחה אותו ל’מלך ישראל’, והיהירות שלו, הזחיחות, ו’חטא ההיבריס’ – יעלו לו ביוקר.

הוא פוליטיקאי, הפוליטיקה אצלנו הפכפכה וסוערת, אני אתמודד מולו על ראשות הממשלה, ולנו יש הסיכוי הכי גבוה לנצח במאבק הקשה והחשוב על פניה של המדינה”.

יחימוביץ’, ממשיכה לתקוף בכל החזיתות’ והיא כותבת באתר האישי שלה, כי; “על פי הדו”ח השנתי של בנק ישראל לשנת 2011, המסכם את ההתפתחויות שחלו במשק בשנה, מדובר בכתב אישום חמור; זו לא אני, זה סטנלי, שאומר. ביום ראשון, ימלאו 3 שנים לכהונת נתניהו. דו”ח בנק ישראל, שפורסם בסוף השבוע שעבר, הוא כתב אישום חמור נגד מדיניותו בשלוש השנים האלה…”.

יחימוביץ’, מציינת ומשבחת את עצמה ומפלגתה; “מדהים שהניתוח של הנגיד פישר, זהה לניתוח שלנו, הסוציאל דמוקרטים; הרפורמה במס העשירה את העשירים, ופגעה קשות בעניים, ובמעמד הביניים; המדינה, נסוגה מתפקידה כמספקת תשתית לאומית אוניברסאלית של חינוך, בריאות ושאר תנאי יסוד לקיום כנהוג במערב; מי שמוסיפים להיפגע יותר מכל הם אנשים עובדים; המינוף הפרוע של הטייקונים אינו תורם לכלכלה והפערים מתרחבים.

◄ זנגה זנגה בדרכה של שלי לכיבוש הלבבות

הדבקות של נתניהו, במתווה זה, מרסקת את החברה הישראלית, ושוב מתברר; רק ’ממשלה סוציאל דמוקרטית’ תתקן את הנזקים הקשים”.

“וכאילו בלי קשר, שכר הבכירים ל-2011, מתפרסם כעת, ומכה בתדהמה”. ח”כ יחימוביץ’, מצרפת למאמרה, דוגמאות בתקשורת הישראלית, המאששים את הצלחתה בפוליטיקה הישראלית, והיא כותבת; הנה ראיון שלי, על כך בתוכנית ’שישי בחמש’ בערוץ הראשון, ועוד על כלכלה בתקשורת שכר בכירים

יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ שלי יחימוביץ’, חושפת באתר שלה את דרכה לכיבוש הלבבות ומספרת לחברי המפלגה ולמתפקדים החדשים; “אחד הצדדים, הכי מאתגרים של העבודה שלי הוא מפגשים עם קהלים. פריסה של השקפת העולם שלנו, שכנוע, כיבוש לבבות, ומענה כן, לכל שאלה שאנשים שואלים. את רובכם הכרתי כך. זה כיף, זה אף פעם לא מעייף, וזו גם המשימה שלכם; לשכנע ולצרף עוד ועוד אנשים”.

ח”כ יחימוביץ’, יודעת לספר על המשך פעילותה החברתית, חינוכית; “הנה חלק ממפגשי השבוע; עם סטודנטים במכללת תל חי, עם תלמידי בית הספר אל זועבייה בעיר טייבה, במסגרת ’יום האם’ (גם האמהות, היו), עם תושבי הגליל העליון, וחניכי המכינות הקדם צבאיות באירוע של מרכז יובלים בכפר הנשיא, עם הסטודנטים למשפטים שנה ראשונה ב’מכללת נתניה’, בכנס בנושא המאבק בלוביסטים ב’מרכז האקדמי למשפט ועסקים’ בעיר רמת גן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן