גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

משרד הבריאות בשת”פ עם האוצר, פרסמו מכרז לרכישת שירותי אשפוז גריאטריים

0
0

המכרז לרכישת שירותי אשפוז גריאטריים, קובע מנגנון תמריצים כלכליים להבטחת איכות השירות לקשיש ◄ במכרז החדש נקבע מנגנון לתמרוץ כספי נוסף למוסדות אשפוז, אשר יספקו רמת שירות גבוהה ואיכותית, וכן תגמול מוגדל עבור השקעה ושדרוג התשתיות הפיזיות של המוסדות.
משרד הבריאות בשת
משרד הבריאות בשת”פ עם האוצר, פרסמו מכרז לרכישת שירותי אשפוז גריאטריים

ועדת המכרזים הבינמשרדית המשותפת למשרד האוצר ולמשרד הבריאות, בראשותם של יו”ר הוועדה, סגן בכיר לחשבת הכללית במשרד האוצר, מר יאיר טל, וסמנכ”ל תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות, מר אילן סופר, פרסמה את המכרז הכלל ארצי לרכישת שירותי אשפוז גריאטריים.

במסגרת המכרז החדש, נודע, כי משרד הבריאות, יממן אשפוז סיעודי של קשישים סיעודיים ותשושי נפש, הזכאים לאשפוז במימון המדינה, במוסדות גריאטריים, ובבתי אבות.

המוסדות, יספקו שירותי אשפוז, בהתאם לדרישות המקצועיות של משרד הבריאות, ולסטנדרטים מחייבים.

במכרז, הוגדרו מספר סוגים של שירותי אשפוז, עבורם ישולמו תעריפים קבועים המשקפים את כלל העלויות הכרוכות באספקת השירות לקשישים.

המכרז, נקבע לתקופה של כ-3 שנים, עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות, כאשר היקף התקציב השנתי המוקצה לנושא עומד על כ-1.8 מיליארדי ₪.

העיקרון המרכזי שעמד בבסיס עבודתה של ועדת המכרזים הבינמשרדית הוא הצורך בהבטחת טיפול מיטבי בסטנדרט גבוה לקשישים המאושפזים ב’מוסדות הגריאטריים’, תוך העמדת תשתיות ראויות לצורך כך.

אילן סופר, סמנכ”ל תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות

סטנדרט הטיפול במכרז החדש נקבע על ידי אגף הגריאטריה ב’משרד הבריאות’, והוא כולל, בין היתר, הגדלה של תקינת כוח האדם, הנדרשת במחלקות הסיעודיות ותוספות במקצועות רלוונטיים.

כמו כן, במכרז החדש, נקבע מנגנון לתמרוץ כספי נוסף למוסדות אשפוז אשר יספקו רמת שירות גבוהה ואיכותית, וכן תגמול מוגדל עבור השקעה ושדרוג התשתיות הפיזיות של המוסדות.

המכרז, מהווה המשך למדיניות הממשלה בנושא שיפור איכות השירותים הניתנים לציבור הקשישים והמאושפזים, יחד עם הידוק הפיקוח והבקרה על השירות וקביעת סטנדרטים ברמה בינ”ל.

במסגרת גיבוש המכרז החדש, וקביעת התעריפים העומדים בבסיסו, ביצעה ועדת המכרזים הבינמשרדית המשותפת למשרד האוצר ולמשרד הבריאות, עבודה מאומצת ומעמיקה לבחינת עלויות הטיפול במוסדות האשפוז הסיעודיים, תוך שיתוף פעולה מלא בין משרדי האוצר והבריאות ובהובלת האגף לתכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות. עבודת הוועדה, לוותה בייעוץ כלכלי חיצוני בראשות מר ירום אריאב.

ניתן לעיין במסמכי המכרז באתר האינטרנט של האגף לגריאטריה במשרד הבריאות, ובאתר האינטרנט בכתובת; אגף החשב הכללי במשרד האוצר. המועד האחרון להגשת הצעות נקבע לתאריך 24 במאי 2012.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן