יופי נעים

ירין שחף, מציג את סודות היופי בשידור חי, לראשונה בישראל שיועבר דרך הפייסבוק

0
0

מעכשיו, ביום ב’ 26/03/2012 בשעה 18:00, הטיפים של ירין שחף, יוכלו להגיע לכל בית און-ליין, ובו בזמן ניתן יהיה ליטול חלק פעיל באמצעות צ’ט Live, לשתף ולשאול שאלות. המאפר ירין שחף, ישמח לענות בשידור עצמו. נושאי השידור, יהיו מגוונים ומיועדים לא רק למאפרים, אלא גם לחובבי האיפור.
ירין שחף, מציג את סודות היופי בשידור חי, לראשונה בישראל שיועבר דרך הפייסבוק
ירין שחף, מציג את סודות היופי בשידור חי, לראשונה בישראל שיועבר דרך הפייסבוק

ירין שחף, הניצב בצמרת המאפרים בישראל, המייסד והבעלים של בית ספר בתחום איפור מקצועי, מנהל רומן ארוך עם עולם האיפור. התפתחותו המקצועית מרתקת, ירין, מעמיד לרשות תלמידיו את הידע הרב והניסיון שצבר, כדי להמשיך בדרך שהתווה לעצמו ולהכשיר דור חדש של מאפרות ומאפרים בארץ. בנוסף להיותו מורה לאיפור, עוסק שחף, בשיתוף עם כימאי קוסמטיקה מן המובילים בעולם, בפיתוח ושיפור מוצרי איפור מקצועי. במקביל הוא מייעץ לחברות קוסמטיקה רבות בבחירת צבעי איפור ומרכיבים המשפרים את המוצרים.

אחרי 25, שנות הוראה וניהול של בית הספר המוביל למקצועות האיפור, אחרי שהשיק לאחרונה ספר איפור מקצועי בהוצאת ידיעות ספרים, המאפר של המדינה ירין שחף, ממשיך למנף ולהתקרב לקהל היעד והפעם, באמצעות שידור חי מבית הספר שיועבר דרך ה”פייסבוק”.

החל מהשבוע, יוכל כל מי שמתעניין ב’עולם האיפור’, לקבל טעימות ולצפות “Live” בשחף חולק סודות מקצועיים, שיטות וטיפים.

בתום השידור – צ’אט “לייב” בו ישיב אישית לשאלות הגולשים. השידור הקרוב, יתקיים ביום ב’ 26/03/2012 בשעה 18:00.

ירין שחף; “לראשונה בישראל, הוחלט בבית הספר למקצועות האיפור לקיים ערוץ חי מיוחד באינטרנט לעיני כל. כחלק מהכניסה לתחום הניו-מדיה, הוחלט על שידור, שיועבר באמצעות הפייסבוק של ירין שחף. כל מי שירצה, יוכל להיחשף לתכנים ולחוויות הלימוד”.

השידור הראשון, שיועבר (יום שני, ה-26 בחודש, בשעה 18:00), דורש הכנות מוקדמות רבות. לצורך תפעולו, נבנה אולפן דיגיטלי משולב במצלמות, סאונד וטכנולוגיה מתקדמת.

ירין שחף, בפעולה

עודד שחף, דובר בית הספר לאיפור, מספר על ההחלטה; “ערוץ הלייב אינו בא להחליף את תוכנית הלימודים המקצועית של בית הספר. בלימודי איפור מקצועי, נדרש תרגול מעשי והרבה פרקטיקה. הרעיון הוא לתת “טעימה” לכלל הגולשים, כמו גם טיפים ברמה האישית”.

תמיד, אחרי שירין מרואיין בטלוויזיה בערוץ 2, המרכזיות קרסו, כי צופות, התקשרו וביקשו לדעת באיזה חומרים השתמש? איך איפר, ועוד.

מעכשיו, הטיפים של ירין, יוכלו להגיע לכל בית און-ליין, ובו בזמן ניתן יהיה ליטול חלק פעיל באמצעות צ’ט Live, לשתף ולשאול שאלות. המאפר ירין שחף, ישמח לענות בשידור עצמו. נושאי השידור, יהיו מגוונים ומיועדים לא רק למאפרים, אלא גם לחובבי האיפור.

לדוגמא: איפור ערב, איפור יום-יומי, איפור מעושן או אולי איילינר בסגנון שנות השישים… כל מה שמסקרן לדעת, עם הסברים, הדגמות מדויקות והכול בשידור חי. הערוץ נוצר מתוך מחשבה חדשנית, עדכנית, יחידי מסוגו בארץ!

ב”ירין שחף” מבינים שזירת ההתרחשות היא ברשתות החברתיות. לפני כשנתיים, נפתח עמוד הפייסבוק הרשמי, אשר גרף כבר קרוב ל-50,000 לייקים.

בבית הספר לאיפור של “ירין שחף”, מקווים למשוך עוד ועוד גולשים מהארץ, ומהעולם אל העמוד הרשמי בפייסבוק ולאתר האינטרנט של בית הספר לאיפור של “ירין שחף”, המתעדכן באופן שוטף.

רוצים לצפות בשידור? היכנסו ל-פייסבוק של שחף

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן