יום האישה הבינלאומי

יום האישה הבינלאומי: סטודיו אנד ג’וי, מציע מתנות רומנטיות שוות לכל כיס

0
0

הזדמנות למי ש”פישלו” ב’יום ולנטיין’ או ב’יום המשפחה’… סטודיו אנד ג’וי, פועל בפארק אפק ב-ראש העין, ומעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים באריזת חבילות שי ושזירת פרחים. לכל מתנה מצורף פתק המספר את סיפורו של הסטודיו, והאנשים המיוחדים שעובדים בו.
יום האישה הבינלאומי: סטודיו אנד ג’וי, מציע מתנות רומנטיות שוות לכל כיס
יום האישה הבינלאומי: סטודיו אנד ג’וי, מציע מתנות רומנטיות שוות לכל כיס

בשנים האחרונות, מצוין גם בארץ ’יום האישה הבינלאומי’ ב-8 במרץ, בין השאר הודות לעולים מרוסיה, וחבר העמים, שהביאו עימם את הנוהג היפה לחגוג ביום זה. “סטודיו אנד ג’וי”, מציע מגוון של מתנות רומנטיות למי שרוצים לחגוג במשותף את יום האישה.

משווקי “סטודיו אנד ג’וי” אומרים, כי; “זו הזדמנות למי ש”פישלו” ב’יום ולנטיין’ או ב’יום המשפחה’ להיטיב את דרכיהם ולהפתיע את בת הזוג ב”ערב רומנטי” ל’יום האישה הבינלאומי’, דווקא במועד שהיא פחות מצפה למתנה. גם הנשים, מוזמנת לקחת את היוזמה לידיהן ולפנק את עצמן במוצרים המיוחדים”.

האוהבים, יכולים להזמין לביתם את מארז “ערב רומנטי” עם פונדו זוגי על כל חלקיו, פתיתי שוקולד איכותי מקס ברנר, נר תאורה הפועל על סוללות, וקרם ידיים על בסיס חמאת קקאו. הסט, מבטיח ערב מיוחד שיודעים כיצד הוא מתחיל, אך לא כיצד הוא יסתיים…

לחילופין ניתן לבחור ב”רגעי קסם”, מארז ספא עם ארבעה מוצרי פינוק מחומרים טבעיים על בסיס חמאת קקאו; תחליב גוף, סקראב גוף, פילינג או חמאת גוף וקרם ידיים.

“אהבה מתוקה”, הוא סידור מתוק מעוצב במגש זכוכית מלבני המורכב מ-35 בונבוני שוקולד איכותיים בשילוב ענפי קישוט מיובשים.

ניתן ללוות את המתנות ב’זר פרחים’ שהוכן עם הרבה אהבה על ידי עובדי אנד ג’וי, עוגיות מזל, נשיקות מפנקות, ועוד.

סטודיו אנד ג’וי, פועל בפארק אפק ב-ראש העין, הוא מיזם ראשון מסוגו, המעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים ו’מוגבלויות’ שונות, באריזת חבילות שי ו’שזירת פרחים’. לכל מתנה, מצורף פתק המספר את סיפורו של הסטודיו, והאנשים המיוחדים שעובדים בו.

הנחות לקניות מרוכזות של חברות וארגונים. ניתן להזמין שליחויות. פרטים על המוצרים והזמנות באתר; andjoy, ובטלפון; 03-9011735.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן