אינטרנט חדשות

כינוס השנתי ה-16 של איגוד האינטרנט: אסור שהשליטה תהיה ממוחשבת, יש לגבות גם ידנית

0
0

כך טוען ומתריע, בכינוס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, שנפתח מר משה וולף, סגן ראש חטיבת תפעול ומחשוב בבנק לאומי; “המלחמה הבאה בנושא הסייבר לא תהיה כמו המלחמות שראינו עד היום” ◄ ברוך אלפיה; “ניתן לעשות מסחר אלקטרוני עם נזק אפס. המטרה אינה לאפס את הנזק אלא לנהל אותו נכון”.
כינוס השנתי ה-16 של איגוד האינטרנט: אסור שהשליטה תהיה ממוחשבת, יש לגבות גם ידנית
כינוס השנתי ה-16 של איגוד האינטרנט: אסור שהשליטה תהיה ממוחשבת, יש לגבות גם ידנית

הכינוס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, שנפתח היום (שלישי), נערך זו השנה ה-16 ברציפות, במקביל למאורעות משמעותיים חובקי עולם בתחום האינטרנט והפרטיות. במסגרת מושב בנושא; איומים והגנות על חברות ב’עולם המסחר האלקטרוני’.

במסגרת מושב הכינוס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, הנערך זו השנה ה-16 ברציפות, אמר היום (שלישי), סגן ראש חטיבת תפעול ומחשוב ב’בנק לאומי’ מר משה וולף, אמר, כי; “אם ניקח ארגון שמגנים עליו או ארגון שמתקיפים אותו, צריך להתחשב בארגון עצמו, בכל הארגונים העסקיים והשותפים העסקיים, בממשלה (רגולציה, שב”כ, מטה סייבר) והגורם הרביעי הוא הציבור עצמו.

כיום אין שת”פ בין כל הגורמים הללו. אני חושב שצריכה להיות חקיקה שתעודד העברת מידע ולאו דווקא הקמת גוף ממשלתי שיעביר את המידע.

המלחמה הבאה בנושא ה’סייבר’ לא תהיה כמו המלחמות שראינו עד היום. אסור שכל השליטה תהיה ממוחשבת, צריך לגבות גם בשליטה ידנית”. סיכם מר וולף.

ברוך אלפיה, יועץ לניהול סיכונים ופיתוח עסקי בתחום רווי סיכונים, אמר בכינוס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, כי; “ניתן לעשות מסחר אלקטרוני, עם נזק אפס.

המטרה אינה לאפס את הנזק אלא לנהל אותו נכון. הסולק, מחויב כיום לנהל מערכת סיכונים שבעבר לא היה צריך לשאת בה היות ועסקאות face to face, היו מחייבות רק את המנפיק לנהל סיכונים.

הבעיה היא שלסולק, אין את נתוני הכרטיס ולכן הוא אינו יכול לבדוק את נתוני ה- DATA. הוא נמצא במצב של מידע חסר לצורך ניהול הסיכונים. כלל הברזל, הוא לא לחפש פתרונות אולטימטיביים או פתרונות שמורידים את הנזק לאפס אלא פיתרון שמצליח להפחית את הנזק בצורה כזו או אחרת”. סיכם מר אלפיה.

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט

’איגוד האינטרנט הישראלי’, הינו גוף בלתי תלוי וללא מטרת רווח הפועל לקידום האינטרנט לכלל הציבור בישראל. יעדי האיגוד הינם פיתוח ושיפור שירותי התשתית החיוניים לקיומו של האינטרנט בישראל, והרחבת השימוש באינטרנט לאזרחי ישראל למטרות חינוך, למידה, בידור, מסחר וקשר לממשל.

כל זאת תוך שמירה על האופי הפתוח והגלובלי של האינטרנט לתועלת הקהילה והסרת חסמי גישה חברתיים, טכנולוגיים ורגולטוריים.

פרטים נוספים, ניתן למצוא באתר url=”http://www.isoc.org.il”]איגוד האינטרנט הישראלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן