תחבורה ציבורית

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו”ד אוריאל לין, מביע תמיכה בשר התחבורה מר ישראל כץ

0
0

עו”ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; “החתימה על הסכם מיקור החוץ ב’רכבת ישראל’ – צעד בלתי נמנע” ◄ “רכבת ישראל, הוכיחה עצמה בשנים האחרונות כבלתי כשירה להעניק בטיחות לנוסעיה. כשוועד העובדים מרשה לעצמו, מפעם לפעם, להתעלל בציבור הנוסעים, שאינו צד לסכסוך כלל”.
נשיא איגוד לשכות המסחר, עו
נשיא איגוד לשכות המסחר, עו”ד אוריאל לין, מביע תמיכה בשר התחבורה מר ישראל כץ

עו”ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, הביע הבוקר (שני), תמיכה בהחלטת שר התחבורה מר ישראל כץ, לאשר את ההתקשרות של רכבת ישראל עם החברה הקנדית למיקור חוץ של שירותי התחבורה.

לדבריו, של נשיא איגוד לשכות המסחר; “אין שום אדם בעל הבנה בסיסית בניהול שהיה מעלה בדעתו שהתחזוקה של 130 הקרונות החדשים, ימסרו לטיפולם של ועד העובדים ברכבת ישראל.

לין, הוסיף, כי; “ברור היה לחלוטין שאת הטיפול התחזוקתי בקרונות החדשים, יש למסור לחברה הקנדית, ממנה הם נרכשו, וכי אין כל אלטרנטיבה אחרת”.

“החלטת שר התחבורה מר ישראל כץ, אינה נגד ניהול משא ומתן. משא ומתן, היה מתנהל במישור הפסול של המחיר אותו צריכה המדינה לשלם לציבור העובדים – על מנת לקבל את הסכמת העובדים לעצם ביצוע המהלך. אולם אסור, כי עצם ביצוע המהלך, יותנה בהסכמת העובדים. הרכבת היא גוף עסקי, והיא צריכה להתנהל בתור שכזאת”.

לין, ציין, כי; “רכבת ישראל, הוכיחה עצמה בשנים האחרונות כבלתי כשירה להעניק בטיחות לנוסעיה. כש’וועד העובדים’ מרשה לעצמו, מפעם לפעם, להתעלל בציבור הנוסעים, שאינו צד לסכסוך כלל”.

“בכל חברה עסקית לא היו מטילים ספק בנכונות ההחלטה של שר התחבורה, ובהיותה בלתי נמנעת, אבל אנו חיים במדינת האבסורד, בה מונף דגל העבודה המאורגנת מבלי להבין את האיזונים הנחוצים לשימוש בכוח העבודה המאורגנת”, הדגיש וסיכם אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן