מינויים במגזר הציבורי

בועז הירש סמנכ”ל וראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ”ת, יהיה מנכ”ל שירות התעסוקה

0
0

וועדת האיתור מטעם מועצת שירות התעסוקה, קבעה; ” בועז הירש, המקובל בקרב הממונים עליו, והכפופים לו כמו גם על עמיתיו בישראל ובתפוצות, הציג בפניה משנה סדורה ביחס לתפקיד והינו מנהל בעל ניסיון ניהולי רב שנים במגזר הציבורי” ◄ הירש (46), נשוי ואב לשלושה, גר ביישוב שהם, בעל תואר ראשון בכלכלה, ותואר שני במשפטים, שרת למעלה מעשור בשורת תפקידים בכירים בשירות הציבורי, מכהן כיום כסמנכ”ל וכראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ”ת, ושימש בעבר גם כמשנה למנכ”ל התמ”ת.
בועז הירש סמנכ
בועז הירש סמנכ”ל וראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ”ת, יהיה מנכ”ל שירות התעסוקה

סמנכ”ל וראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ”ת מר בועז הירש, הוא הנבחר והמומלץ לתפקיד מנכ”ל שירות התעסוקה – כך קבעה פה-אחד וועדת האיתור לבחירת המנכ”ל החדש.

מועצת שירות התעסוקה, אישרה את הבחירה והמליצה לשר התמ”ת למנות את הירש לתפקיד. שר התמ”ת, ח”כ שלום שמחון, אמר עם היוודע דבר הבחירה, כי; “שוק העבודה הישראלי, עומד בפני אתגרים רבים המצריכים שינויים מרחיקי לכת בשירות התעסוקה.

משרד התמ”ת, יפעל בשיתוף פעולה מלא עם שירות התעסוקה ויחידות ייזום וביצוע נוספות במשרד, על מנת להבטיח את טובת ציבור דורשי העבודה, ולספק הצרכים והדרישות של ’שוק התעסוקה’ בישראל, בדגש על שילוב אוכלוסיית מיעוטים, חרדים, ובעלי מוגבלויות, בשוק העבודה”. השר, הודיע על כוונתו לחתום על המינוי של הירש למנכ”ל השירות לאחר וועדת המינויים.

שר התמ”ת, ח”כ שמחון, יפעל למינויו של מר בועז הירש לתפקיד מנכ”ל שירות התעסוקה, לאחר שנועץ במועצת שירות התעסוקה, כמתחייב בחוק, ולאחר שהמועצה, אימצה את החלטת וועדת האיתור שמונתה לבחירת המנכ”ל, והמליצה פה אחד על מר הירש.

הירש (46), נשוי ואב לשלושה, גר ביישוב שהם, בעל תואר ראשון בכלכלה, ותואר שני במשפטים, שרת למעלה מעשור בשורת תפקידים בכירים בשירות הציבורי, מכהן כיום כסמנכ”ל וכראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ”ת, ושימש בעבר גם כמשנה למנכ”ל התמ”ת.

וועדת האיתור, בראשה עמד מנכ”ל משרד התמ”ת, ויו”ר שירות התעסוקה, מר שרון קדמי, מנכ”ל משרד הרווחה, מר נחום איצקוביץ’, מנכ”ל משרד המשפטים, ד”ר גיא רוטקופף, חבר מועצת שירות התעסוקה, מר רמזי גבאי, ונציגת הציבור, ד”ר יופי תירוש, קבעה בהחלטתה, כי; “הירש, המקובל בקרב הממונים עליו, והכפופים לו כמו גם על עמיתיו בישראל ובתפוצות, הציג בפניה משנה סדורה ביחס לתפקיד והינו מנהל בעל ניסיון ניהולי רב שנים במגזר הציבורי”.

שמחון, מברך על בחירת בועז הירש לתפקיד מנכ”ל שירות התעסוקה

עוד ציינה, הוועדה, בהחלטתה, כי למר הירש, השכלה נרחבת, וכי התרשמה שמר הירש הוא בעל אישיות סמכותית והינו אדם ייצוגי”.

ע”פ חוק שירות התעסוקה, המחייב היוועצות שר התמ”ת ב’מועצת שירות התעסוקה’ לפני קבלת החלטה בדבר מינוי מנכ”ל לשירות התעסוקה, המליצה מועצת השירות פה אחד על מינוי של מר בועז הירש לתפקיד מנכ”ל שירות התעסוקה, ואימצה בכך את החלטת וועדת האיתור לבחירת המנכ”ל, שהמליצה אף היא פה אחד לשר התמ”ת למנות את מר הירש לתפקיד מנכ”ל השירות.

שר התמ”ת, מר שלום שמחון, ראיין את מר הירש, בעקבות המלצת וועדת האיתור והתרשם כי הירש מבין את מלוא כובד האחריות המוטלת על כתפיו. לפיכך, מתכוון השר לחתום על מינויו של בועז הירש למנכ”ל שירות התעסוקה לאחר וועדת המינויים.

השר שמחון, ציין בפני הירש, כי: “שוק העבודה הישראלי, עומד בפני אתגרים רבים שיצריכו שינויים מרחיקי לכת בשירות התעסוקה”.

עוד ציין, השר, כי; “משרד התמ”ת, בראשותי, יפעל בשיתוף פעולה מלא עם שירות התעסוקה ויחידות ייזום וביצוע נוספות במשרד, על מנת להבטיח את טובת ציבור דורשי העבודה, ולספק את הצרכים והדרישות של שוק התעסוקה בישראל, בדגש על שילוב אוכלוסיות מיעוטים, חרדים ובעלי מוגבלויות, שהיקף השתתפותן בשוק העבודה הישראלי, נמוך מדי.”

שר התמ”ת מר שמחון, סיכם והדגיש, כי להבנתו; “מועצת שירות התעסוקה, ברכה על בחירת המועמד לתפקיד מנכ”ל שירות התעסוקה מר בועז הירש, ע”י וועדת האיתור, ועל כן, מוצתה חובת היוועצות”.

חבר מועצת שירות התעסוקה, מר רמזי גבאי, ציין כי; “מדובר במועמד ראוי שוועדת האיתור, התרשמה ממנו במיוחד. מר הירש, בלט מאוד בהשוואה למועמדים אחרים שראיינה הוועדה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן