אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: ראש העיר יוסיפוב, דורש הקמת תחנת משטרה ולעבות כוחות השיטור והניידות

0
0

ראש העיר שמחה יוסיפוב, בפנייה אל ניצב חגי דותן, מפקד מחוז חוף במשטרה; “למרות שנתוני הפשיעה מצביעים מבחינה סטטיסטית על פשיעה נמוכה, בעירנו נרשמו לאחרונה, שוב מספר אירועים פליליים שחלקם בוצע על ידי עבריינים מחוץ לעיר. במקביל, עולות טענות לפיהן מסתננים מבצעים, לכאורה, עבירות פליליות”.
אור עקיבא: ראש העיר יוסיפוב, דורש הקמת תחנת משטרה ולעבות כוחות השיטור והניידות
אור עקיבא: ראש העיר יוסיפוב, דורש הקמת תחנת משטרה ולעבות כוחות השיטור והניידות

ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, פנה השבוע, אל ניצב חגי דותן, מפקד מחוז חוף במשטרה, ודרש לכנס ישיבה דחופה עם סגל הפיקוד הבכיר; “עלינו להכריז על מלחמה משותפת באותם גורמים עבריינים. רק פעולות נחרצות יתנו את השקט הדרוש וישפרו את תחושת הביטחון של תושבי האזור”.

במכתב ששיגר לניצב דותן, כותב ראש העיר מר יוסיפוב, כי; “בהמשך לפגישתנו, לפני כשבועיים, אצל מפכ”ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, מתחזקת דעתי בדבר הצורך בהקמת תחנת משטרה שתיתן מענה ראוי לתושבי אור עקיבא, ו-קיסריה”.

ראש העיר יוסיפוב, מוסיף, וכותב, כי; “למרות שנתוני הפשיעה מצביעים מבחינה סטטיסטית על פשיעה נמוכה, בעירנו, נרשמו לאחרונה, שוב מספר אירועים פליליים שחלקם בוצע על ידי עבריינים מחוץ לעיר. במקביל, עולות טענות לפיהן מסתננים מבצעים, לכאורה, עבירות פליליות”.

“כידוע לך אור עקיבא, מושתתת על חינוך, תרבות ואיכות החיים. לדאבוני, האירועים האחרונים שמצטרפים למקרים קודמים מהווים פגיעה באיכות החיים ובעיקר בתחושת הביטחון האישי של התושבים”. הדגיש יוסיפוב, במכתב למפקד המחוז ביצרוף העתקים אל השר לביטחון פנים ח”כ יצחק אהרונוביץ’, מפכ”ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו ואל סנ”צ אבי מאור מפקד משטרת חדרה.

“דרישתי להקמת תחנת משטרה בעיר אור עקיבא, שתיתן מענה גם לתושבי האזור, הינה מחויבת המציאות. בינתיים, חלה חובה לעבות באופן משמעותי את מספר השוטרים והניידות בעיר”.

ראש העיר יוסיפוב, ציין בפני מפקד המחוז, כי אינו סבור שפתרונות דוגמת מבצעי אכיפה משטרתיים בתחום התנועה ברחבי העיר, ומתן קנסות לנהגים, מהווים נוסחה להרתיע עבריינים מלהיכנס לאור עקיבא.

“אני מבקש לקיים ישיבה דחופה עם הסגל המשטרתי הבכיר שלך, על מנת להכריז על מלחמה משותפת באותם גורמים עבריינים.

רק פעולות נחרצות יתנו את השקט הדרוש וישפרו את תחושת הביטחון של תושבי האזור”. חתם ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, את מכתבו, בו כאמור, דרש לעבות, כאמור, את כוחות השיטור בעיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן