רכב | אוטו | דו גלגלי

קל אוטו, היא הזוכה בחוזה הליסינג של החברה להגנת הטבע

0
0

קבוצת הרכב קל אוטו, תספק לחברה להגנת הטבע, 100 כלי רכב, מהם גם רכבים היברידיים, באחת מעסקאות הליסינג התפעולי, הגדולות של ראשית 2012 ◄ שמוליק קליין, מנכ”ל קל אוטו; “אני מאמין גדול ב’רכבים ההיברידיים’ שיהפכו לסטנדרט שוק עם ההוזלה שתבוא במחירם, ומברך החברה להגנת הטבע על שעשו שיקול סביבתי, ולא רק כלכלי, גם במסגרת ההתנהלות הפנימית שלהם”.
קל אוטו, היא הזוכה בחוזה הליסינג של החברה להגנת הטבע
קל אוטו, היא הזוכה בחוזה הליסינג של החברה להגנת הטבע

קבוצת הרכב קל אוטו, זכתה בחוזה הליסינג של החברה להגנת הטבע, ותספק 100 כלי רכב לשימוש עובדי העמותה. במסגרת העסקה, נכללים גם רכבים היברידיים, כחלק מהאחריות הסביבתית של החברה להגנת הטבע.

במסגרת העסקה, תספק קל אוטו, קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, 100 כלי רכב, מדגמים שונים, לעובדי החברה להגנת הטבע. במכרז, התמודדו כל קבוצות הרכב הגדולות בישראל.

ב’חברה להגנת הטבע’, החליטו, במסגרת מכרז הליסינג, להצטייד גם עם למעלה מעשרה כלי רכב היברידיים, שזיהום האוויר שהם מחוללים קטן משמעותית, משל, רכבים “רגילים”, משיקולי שמירה על הסביבה.

העסקה דרשה מ”קל אוטו”, פרט לאספקת כלי הרכב ההיברידיים, לספק שירות לרכבים בפריסה גיאוגרפית רחבה ביותר באופן חריג, ומצריכה גמישות מקסימלית במתן השירות.

קל אוטו, והחברה להגנת הטבע, מתכוונות להרחיב את שיתוף הפעולה שלהם לתחומים נוספים, במגמה להעניק ללקוחות קל אוטו, הטבות בפעילויות החברה להגנת הטבע, ובאירוח בבתי הספר שדה, שלה.

שמוליק קליין, מנכ”ל קל אוטו; “אני מאמין גדול ב’רכבים ההיברידיים’ אשר יהפכו בעתיד לסטנדרט שוק עם ההוזלה שתבוא במחירם, ומברך את החברה להגנת הטבע על שעשו שיקול סביבתי, ולא רק כלכלי, גם במסגרת ההתנהלות הפנימית שלהם. אין ספק ש’ליסינג היברידי’ הוא מוצר העתיד האולטימטיבי של ענף הרכב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן