יופי נעים

ירין שחף, מציג: זמן תהילה – האיפור הנכון לפליטות תוכניות ריאליטי מן המסך הקטן

0
0

ירין שחף, מציע, כי באירועי ערב מצולמים, יש להעצים את כמות האיפור, לצילום דרושים גוונים עם פיגמנטים חזקים ומודגשים ◄ הקפדה על ניקיון האיפור, בצילומי וידאו וסטילס היא הכרחית. כל טעות קטנה מתעצמת ◄ הכלל החשוב כדי ליצור מראה הדור, יש לשמור על מראה פנים מאוזן. הקפידו להדגיש רק את העיניים או רק את השפתיים.
ירין שחף, מציג: זמן תהילה - האיפור הנכון לפליטות תוכניות ריאליטי מן המסך הקטן
ירין שחף, מציג: זמן תהילה – האיפור הנכון לפליטות תוכניות ריאליטי מן המסך הקטן

סוד גלוי הוא כי לכוכבות הגדולות, יש “רומן” ארוך עם המצלמה. הן יודעות היטב את כל הטריקים וסודות האיפור שמאחורי העדשה. אך מה יעשו כוכבות המסך הקטן החדשות? בשבועות הקרובים, נצפה בהן, נפלטות בזו אחר זו אל העולם האמיתי. אלה יעשו, הכל כדי למשוך את 15 דקות התהילה. המורה ומנהל בית הספר מספר 1 של מקצועות האיפור המאפר ירין שחף, מתגייס לעזרתן ומבטיח שעם קצת צבע ויצירתיות גם המצלמות שבחוץ ימשיכו להתעניין…

★ איפור לפתיחות, השקות וארועי חברה

ברוכה הבאה לעולם האמיתי, מרגע זה ולא להרבה זמן, ממתין לך צבא צלמי הפפרצי, המוכן בכל רגע להנציח כל תנועה שלך. אנשי יחסי הציבור ישמחו לקשט בנוכחותך כל פתיחה השקה או אירוע.

אממה… אל תשכחי שמאחורי כל צלם נמצאת מצלמה וזו מתקשה בלשון המעטה להבחין בגווני איפור בהירים ומבריקים. צבעים וורודים, צהובים וכתומים יבלעו כליל. אם החלטת על המראה הטבעי אל תופתעי לגלות את ברק הפלאשים על המצח והלחיים.

★ מה עושים?

באירועי ערב מצולמים, יש להעצים את כמות האיפור, לצילום דרושים גוונים עם פיגמנטים חזקים ומודגשים. כחולים ירוקים סגולים יתאימו בכל קני מידה.

צלליות מבריקות כסופות או מוזהבות יחזירו אור ויצרו כתמים מוזרים בארובות העין. פודרה היא מצרך חובה ובעיקר בעיקר באזור ה-T (מצח לחיים ).

פדרי היטב גם מתחת לעיניים. לאחר הנחת הצללית, אל תשכחי להעיף את הלכלוך שנפל מתחת לעין בעזרת מברשת פודרה. הברישי את הריסים, כי צללית שנחתה על הריסים תראה “מקומחת” בצילום.

הקפדה על ניקיון האיפור, בצילומי וידאו וסטילס היא הכרחית. כל טעות קטנה מתעצמת וכל חוסר תשומת לב מורגש. פירור שנוחת על הפנים משתדרג ומקבל צל כבונוס.

צללית שנפלה מתחת לעין ולא נוקתה, גוש מסקרה שהחליק יראה כמו פצעון. שפתיים שאינם משורטטות כהלכה נראות רע.

★ איך להתאים את האיפור לאופי?

עכשיו, כבר לא מעט אנשים ברחוב ישמחו לפגוש (אותך) בפלא מקרוב. על מנת שהיופי הטבעי יבוא לידי ביטוי בכל שעות היום, מומלץ להתאפר (גם אם מדובר באיפור מינימאלי).

גוונים מעודנים של חומים, הדומים לצבע העור יתאימו לאוהבות המראה הטבעי. למראה דרמטי מרחי צללית בגוון אחד על כל שטח העפעף, כדי להעצים את איזור העיניים מבלי להתאפר, ניתן להדביק ריסים מלאכותיים.

הכלל החשוב: כדי ליצור מראה הדור, יש לשמור על מראה פנים מאוזן. הקפידו להדגיש רק את העיניים או רק את השפתיים. אחרת זה פשוט הופך “קרקסי” ומצועצע מידי.

אם משתמשים בצלליות מאוד מבריקות, השפתיים חייבות להראות ” רגועות” יותר ולהיפך.

★ מה הם השלבים?

▼ בסיס;

למייק אפ חשיבות גדולה לבסיס האיפור והישרדותו. עור הפנים פולט שמנוניות ומייק אפ בעל דרגת כיסוי טובה יעילים כל פגע.

ירין שחף, עם דנה רון צילום: גיא יצחק

השקיעי בספוגית איכותית למריחה שווה ואחידה. שמרי על אחידות כדי שלא ייווצר מראה שכבות. הסתירי כהויות מתחת לעיניים. הקפידי שצבע העור הפנים, יהיה תואם לצבע המחשוף. החשוב מכל, לפדר היטב, היטב, כי כאן טמון סוד ההישרדות.

▼ עיניים:

אזור העפעפיים הוא רגיש מכל. האיפור שכה עמלת עבורו נוטה להיטמע בין קפלי העור או לנוע למקומות השקועים. טרם הנחת הצללית, יש להניח מעט טלק על העפעף.

הטלק יספח את השומנים וישמור על האזור יבש. הצללית תשרוד לאורך זמן ותראה חלקה ואחידה.

▼ שפתיים:

שפתון שאינו מקובע היטב יזלוג אחרי זמן קצר. אחרי שעה וקצת הוא יתחיל “לנסוע” בין חריצי השפתיים. לפני הנחת השפתון, יש להזין את השפתיים במשחת לחות מרגיעה כדי שמרקם השפתיים יהיה חלק ואחיד.

אח”כ, יש לפדר את השפתיים בפודרה ואז למרוח שכבת שפתון נוספת.

▼ סומק:

מינגליג ואירועים מיוחצ”נים הם זמן נשיקות על הלחיים, ובשל כך איזור זה נוטה לפורענות. הדרך הטובה למנוע “חותמות על הלחיים” הוא להשתמש בסומק על בסיס קרמי (לא אבקתי) ומיד לפדר.

הסומק יקבל שכבת מגן לא יזיז מילימטר, ויתחסן מכל פגע. סומק בגווני אדמה, או כתום אפרסק, משתלבים כמעט עם כל צבע עור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן