חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

רק 26% מהגברים רוכשים פרחים לצאת ידי חובה מבת הזוג בולנטיין דיי

כיצד נשים יכולות להפתיע ולהעניק זר לגבר? ומתי המועד הטוב ביותר ביממה למתן הפרחים? ♥  עופר פאול, מבעלי "משתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז"ר"; "מעצבי הפרחים, הקלו על הגברים, והכינו מבחר רב של רעיונות, כדי לענות לטווח רחב של רצונות ותקציב ולענות על הצורך הטבעי במקוריות והתאמה לבת הזוג".
0
0
ורד על צלוחית בצורת לב | עיבוד צילום: שולי סונגו
ורד על צלוחית לב

יום ולנטיין ב-14 בפברואר ו’יום המשפחה’, שיחול ב-23 בפברואר, הם הזדמנות להזכיר שוב לבני הזוג ולבני משפחה אחרים עד כמה אנו אוהבים אותם. הדרך הפופולרית להביע את האהבה היא באמצעות פרחים, בגוון; אדום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לפרחים, יש השפעה מיידית על האושר. כדאי להפתיע איתם כבר בבוקר לפני שיוצאים לעבודה, וכך יום האהבה, יהפוך לשמח יותר, במקום להעביר אותו בהמתנה עצבנית אם הוא; “יזכור או לא יזכור השנה”. גם המנהלים במקומות העבודה, ישמחו מכך, כי ל”מחוות האהבה“, בבוקר, יש תרומה גבוהה לפריון של יום העבודה וליצירתיות.

סקר שנערך על ידי מכון המחקר לות’ מהעיר סאן דייגו, שבדרום-מערב מדינת קליפורניה שבארצות הברית, גילה, כי; ’יום האהבה’ אינו בהכרח משמח לכולם.

למרות ש-75% מהגברים המערביים, הצהירו שהם העניקו פרחים לבת זוגם ב’חג אהבה’ הוא ’יום ולנטיין’ בשנתיים האחרונות, הרי ש-26%, מהגברים, הודו שהם נותנים פרחים, רק כדי להימנע מאכזבות של בת הזוג, וכדי ליצור אוירה טובה בבית.

באותו סקר, שליש מהגברים, גילו שהם מנצלים את ההזדמנות, כדי לרכוש זר גם לאימותיהם…

בחנות הפרחים של “משתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז”ר“, נערכו מבעוד מועד ל’חג האהבה’ ול’יום המשפחה’, עם קולקציה חדשה של זרים וסידורי פרחים בשילובים שונים עם שוקולדים, סוכריות, ופרטי נוי מעוצבים.

ולנטיין דיי: 26% מהגברים, רוכשים פרחים ל'יום האהבה', כדי לצאת ידי חובה מבנות הזוג

לדברי עופר פאול, מבעלי המשתלה; “מעצבי הפרחים, הקלו על הגברים, והכינו מבחר רב של רעיונות, כדי לענות לטווח רחב של רצונות, תקציב, ולענות על הצורך הטבעי במקוריות והתאמה לבת הזוג”.

ברוח השוויון בין גברים ונשים, החליטה משתלת הסוכה – בית ירוק, להציע זרים וסידורי פרחים גם לנשים שהחליטו להפסיק לשבת ולחכות למתנות, לקחת את היוזמה לידיהן ולהפתיע את בן זוגן במתנה לחג.

מחקרים, גילו, כי 40% מן הגברים, היו שמחים לקבל פרחים מבנות זוגם, וגם מי שפחות התלהבו, ראו את המתנה כ… מבדרת, ומעלה חיוך, ושוחחו על כך זמן רב לאחר החג עם בנות הזוג, חברים ובני משפחה.

נשים, שרוצות להפתיע את בן הזוג, מומלץ להן לגוון את צבעי הפרחים ולא להתמקד רק בצבעים המסורתיים של אדום או ורוד שמתאימים יותר לנשים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן