כדורגל

גביע המדינה, בכדורגל: מכבי יבנה, רוצה להיות “הסינדרלה”, ע”ח הפועל תל-אביב

0
0

מינהלת הספורט של עיריית יבנה, מארגנת חגיגה גדולה וצבעונית בבלומפילד ◄ יו”ר המינהלת מר שאול דוד; “אנחנו שמחים על ההגרלה ובכל מקרה נבוא לבלומפילד ללא רגשי נחיתות ונעשה את המירב. לא בכדי הגענו לשלב המכובד הזה בזכות התמיכה הגדולה של ראש העיר, צבי גוב-ארי וחברי המועצה”.
גביע המדינה, בכדורגל: מכבי יבנה, רוצה להיות
גביע המדינה, בכדורגל: מכבי יבנה, רוצה להיות “הסינדרלה”, ע”ח הפועל תל-אביב

בקבוצת הכדורגל של מכבי יבנה, (ליגה א’-דרום), מרוצים מאד מהגרלת גביע המדינה (סיבוב ח’), וקבלת קבוצה גדולה בסדר גודל של מחזיקת הגביע, הפועל תל-אביב. כבר היום (חמישי), בבוקר, נערכה ישיבת הערכות ראשונה לקראת המשחק הגדול שייתקיים ב-7 או ב-8 בפברואר באיצטדיון בלומפילד ביפו.

שבוע לאחר ניצחון הליגה של אליצור יבנה על הפועל ת”א בליגת הכדורסל, בעיר יבנה, קיבלו תיאבון. ב’מינהלת הספורט’ בעיר יבנה, מתכננים לאוהדים “עסקת חבילה”, הכוללת כרטיס כניסה למשחק, הסעה מאורגנת הלוך-חזור, חולצה, ו-צעיף. במינהלת הספורט יבנה, שוחחו עם ראשי האוהדים שמתכוונים לצבוע את איצטדיון בלומפילד, בצהוב.

יו”ר מינהלת הספורט בעיר יבנה, מר שאול דוד, מסר, כי; “אנחנו שמחים על ההגרלה שזימנה לנו את מחזיקת הגביע, הפועל תל-אביב, ובכל מקרה, נבוא לבלומפילד, ללא רגשי נחיתות ונעשה את המירב”.

“לא בכדי, הגענו לשלב המכובד הזה בזכות התמיכה הגדולה של ראש העיר, מר צבי גוב-ארי, וחברי המועצה. יש לנו, השנה, קבוצה חזקה ואני מעריך את העבודה מקצועית של המאמן יוסי זוזוט, השחקנים, יו”ר הקבוצה חיים אזולאי, המנהל פליקס אלימלך, וכל בעלי התפקידים באגודה.

לאוהדים שלנו, צפויה חווית גביע, יוצאת דופן ואני בטוח שהקבוצה והקהל יוכיחו שיבנה היא עיר של ספורט והצלחות”. אמר שאול דוד, יו”ר מינהלת הספורט ביבנה.

לקראת המשחק, קוראים בהנהלת מכבי יבנה אל ספונסרים, ולנותני חסויות ברמה המקומית והארצית, לקחת חלק בחגיגת הכדורגל, הצפויה שתקבל סיקור תקשורתי בקנה מידה ארצי (אפשרות לשידור ישיר).

בימים הקרובים, יסוכמו שמות נותני החסויות ובעניין זה ניתן לפנות למשרדי המחלקה לספורט (טלפון; 08-9437714).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן