סילבסטר

סילבסטר: מד”א, נערך ומזהיר הציבור מחגיגות ערב פתיחת שנת 2012

0
0

ארגון מד”א, מפרסם הנחיות זהירות לחוגגים, ויעלה את רמת הכוננות שלו לקראת ליל ה’סילבסטר’. כוחות מד”א, יעמדו ברמת כוננות ב’ (אחת לפני הגבוהה ביותר) החל מהשעה 20:00 במוצאי שבת (31.12.11) ועד לשעה 15:00 ביום א’ (1.1.12).
סילבסטר: מד
סילבסטר: מד”א, נערך ומזהיר הציבור מחגיגות ערב פתיחת שנת 2012

לקראת חגיגות פתיחת השנה האזרחית החדשה (ה’סילבסטר’ – New Years Eve), שייערכו במוצאי שבת הקרובה (31.12.2011), ארגון מד”א, מפרסם הנחיות זהירות לחוגגים. כזכור, מדי שנה, מטפלים צוותי מד”א (מגן דוד אדום), בפגיעות רבות המתרחשות בליל חגיגות סילבסטר – New Years Eve, המציין את פתיחת השנה האזרחית החדשה.

כך, למשל, במהלך ליל הסילבסטר בשנת 2011, טיפלו צוותי מד”א ב-62 מקרי צריכת יתר של אלכוהול, 38 תאונות דרכים, 34 מקרי אלימות, 30 מקרי התעלפויות, כתוצאה מצפיפות ומעודף צריכת אלכוהול, 7 אירועי דקירה, 3 מקרי מינון יתר של תרופות, וסמים.

בארגון מד”א, מזכירים לציבור, כי צריכת אלכוהול מופרזת, עלולה לגרום ל’הרעלה’, ואף ל’מוות’, במקרים מסוימים.

בנוסף, יש לזכור, מחקרים, מוכיחים, כי אלכוהול, נוטה לגרום להפעלת אלימות רבה של השותה, כלפי סביבתו, וכמובן שאין לנהוג תחת השפעת אלכוהול.

זכי הלר, דובר מד”א, מסר לפורטל כאן נעים (kanisrael.co.il), כי בנוסף, מבקשים במד”א, מן הציבור שלא להשאיר כוסות או בקבוקי משקה פתוחים, ללא השגחה במסיבות, מחשש שמא, יוכנסו אליהם חומרים כימיים, דוגמת; סמים מסוגים שונים, כדורי מרץ, ועוד.

צעירים המתכננים, לבלות במסיבות רבות משתתפים, מתבקשים לבדוק בעת כניסתם לאירוע את התפוסה המרבית שמאפשר האולם ולהימנע מלהידחק למקומות בהם התפוסה עולה על המותר, מחשש לפגיעה כתוצאה מ’דוחק’, וצפיפות.

אלי בין, מנכ”ל מד”א, חגיגות סילבסטר 2011, להימנע מצריכה מופרזת של אלכוהול

מד”א, מחדדים גם את ההנחיות להורים, ומבקשים מהם לשים לב שילדים מתחת לגיל 18, אינם צורכים אלכוהול בליל הסילבסטר, ושצעירים חסרי רישיון נהיגה אינם פועלים בניגוד לחוק, ואינם עולים על ההגה.

בארגון מד”א, קוראים לציבור להזעיק במקרה הצורך את כוחות מד”א בחיוג למוקדי 101, ולהישמע להנחיות המוקדנים עד להגעת כוחות מד”א אל המקום.

על מנת לטפל באופן המהיר ביותר ולהעניק את המענה הטוב ביותר לכל קריאה, יעלה מד”א את רמת הכוננות שלו לקראת ליל הסילבסטר. כוחות מד”א, יעמדו ברמת כוננות ב’ (אחת לפני הגבוהה ביותר), החל מהשעה 20:00 במוצאי שבת (31.12.11) ועד לשעה 15:00 ביום א’, (1.1.12).

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “מדי שנה, בערב פתיחת השנה האזרחית החדשה, כוחות מד”א, פועלים באופן מתוגבר על מנת לטפל בקריאות הרבות המגיעות למוקדי מד”א.

אני קורא אל בני הנוער והצעירים, להימנע מצריכה מופרזת של אלכוהול אשר יכולה לגרום לנזקים קשים לגוף ואף למוות, ומזכיר לציבור שיש למנות ’נהג תורן’, אשר אינו שותה על מנת להגיע אל מקומות הבילוי ומהם בביטחה. בשם ארגון מד”א, אני מאחל לכל בית ישראל שנה אזרחית טובה ומוצלחת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן