יופי נעים

ירין שחף, מציע: מסיבת חנוכה ואו כל מסיבה עם איפור גוף? כך תעשו זאת נכון

0
0

לזלול סופגניות? הצחקתם אותו… תום גולן, דוגמן ושחקן כדורגל, יותר מתוק מסופגנייה. וליבו פנוי לקשר, הגיע ל’ירין שחף’-ביה”ס למקצועות האיפור, כדי לתרגל שלהבות על הקוביות.
ירין שחף, מציע: מסיבת חנוכה ואו כל מסיבה עם איפור גוף? כך תעשו זאת נכון
ירין שחף, מציע: מסיבת חנוכה ואו כל מסיבה עם איפור גוף? כך תעשו זאת נכון

לכבוד חג החנוכה הבא עלינו לטובה, החל מהערב (שלישי), קבלו “חטיף” הורס בריאות, העונה לשם; תום גולן. רגע לפני הדלקת החנוכייה, קפץ אל ירין שחף – מורה ומנהל בית הספר מספר 1 למקצועות האיפור, וקיבל אורות של נרות על ה”קוביות”, עשויות מייק-אפ, כמובן.

יותר מאוחר, כאשר כבו הפלאשים של צלם הבית המוכשר אבי משולם, הייתה מי שניסתה לפתות אותו בסופגנייה, אבל לא בדיוק הצליח לה. הרעיון של הוספת 600 קלוריות בדקה, שעשע אותו עד שהביא וגרם לו לצחוק מתגלגל כמו כדור שחודר אל הרשת.

ולפרטים; תום גולן, הוא רווק, בן 25, מחזיק ב- 180 ס”מ, המתחלקים על 75 ק”ג מסוקסים, מקפיד על אורח חיים בריא, ותזונה נכונה. בין שלל עיסוקיו הספורטיביים, מנדב נתונים לטובת דוגמנות.

מקרוביו, יודעים לספר, כי הוא יותר מתוק מסופגנייה. וליבו פנוי לקשר רציני. כן… זהו בהחלט גם סוג של נס חנוכה, עבור הבנות הפנויות. אחרי כל ה”אינפורמיישן” – תנו ביס! ו”הפי חנוכה”.

אם לרגע היה נדמה לכם ששכחנו את עצות המורה ירין שחף למקצועות האיפור, כיצד להגיע למסיבה עם איפור גוף? הינה כך תעשו זאת נכון;

1. רוכשים צבעי איפור על בסיס מים מיוחדים לאיפור גוף. (ניתן להשיג בחניות לאיפור מקצועי, גם בחנות האיפור בבית הספר של ירין שחף.

2. מצטיידים בשני מכחולים, עבה ודק.

3. טובלים את המכחול במעט מים ומערבבים בצבע. מציירים חופשי, ממש כמו על נייר או בד. לאחר כמה דקות הצבע מתייבש ומתקבע.

4. אם כישרון ציור הוא מכם והלאה, תוכלו להיעזר בשבלונות שהכנתם מראש. אחרי עיצוב הצורה הרצויה, מטפיחים את הצבע בעזרת ספוגית לחה.

5. רוצים לשדרג את היצירה? לפני שהצבעים מתייבשים, פזרו עליהם צלליות מבריקות בגוונים של כסף, זהב וכו’.

זהו, שיהיה לכם חג חנוכה שמח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן