גלגל המזלות

מרקורי, כוכב התקשורת מגיע לסיום הנסיגה אך עדיין מנהל את כולנו בחוסר יציבות

0
0

השבוע מגיעים שני הכוכבים מרקורי, ו-יופיטר, ויוצרים בשמיים זווית קרובה ומאתגרת זה לזה, שאינה מקדמת ליחסים (’ירח שחור’) בין אישיים טובים, אלא מלמדת על הרבה מאוד פטפטת – אך כזו שאינה מביאה לשום מקום. למעשה, כל עוד מרקורי, ויופיטר, נמצאים בזוית קרובה ומאתגרת זה לזה, עדיין לא כדאי לנו לקחת אחריות בנושאים שאינם הכרחיים.
מרקורי, כוכב התקשורת מגיע לסיום הנסיגה אך עדיין מנהל את כולנו בחוסר יציבות
מרקורי, כוכב התקשורת מגיע לסיום הנסיגה אך עדיין מנהל את כולנו בחוסר יציבות

השבוע, מגיע מרקורי (כוכב התקשורת) לסיום הנסיגה, אך עדיין מנהל את כולנו בחוסר יציבות וודאות. בשבוע הקרוב, יתיישרו שני כוכבים מרקורי, ו-יופיטר, אשר מנהלים את חיינו גם אם אנחנו לא מודעים לכך באופן ממשי.

שני הכוכבים הכוכב האישי; מרקורי (כוכב חמה), המסמל את יכולת החשיבה, קליטת העולם ובחינתו באמצעות השכל. איסוף נתונים על העולם והסקת מסקנות עובדתיות. ומייצג את יכולת ההתמצאות במרחב, קואורדינציה, תפיסה, יכולת תנועה ותקשורת מכל סוג, אשר שהה בשבועות האחרונים בנסיגה במזל קשת, ובמקביל ל’מרקורי’ – יוצא מהנסיגה גם הכוכב הציבורי; יופיטר (צדק), כוכב הקשור בחכמה, הרחבת החיים, פילוסופיה, מוסר, דת ואמונה ובאופטימיות, מזל ואמונה בטוב, גם קשור ביכולת לחשיבה בסמלים, תפיסה כולית ואינטואיציה, יופיטר, ששהה במשך כל החודשים האחרונים בנסיגה, וגרם לכולם לראות בזכוכית מגדלת את הדברים שמומלץ לתקן.

שני הכוכבים מרקורי, ויופיטר, יוצרים בשמיים זווית קרובה ומאתגרת זה לזה, שאינה מקדמת ליחסים (’ירח שחור’) בין אישיים טובים, אלא מלמדת על הרבה מאוד פטפטת – אך כזו שאינה מביאה לשום מקום. למעשה, כל עוד מרקורי ויופיטר, נמצאים בזוית קרובה ומאתגרת זה לזה, עדיין לא כדאי לנו לקחת אחריות בנושאים שאינם הכרחיים.

הכוכב יופיטר, ייצא ממעלת הנסיגה בה התיישר, רק במחצית ינואר, ועד אז הוא ימשיך לדרוש מכל אחד לטפל בנושא הטעון תיקון בחייו.

ולכן, הפעם למרות שכוכב מרקורי, יוצא בסוף השבוע ממעלת הנסיגה, הרי שמומלץ לכולם לחשוב פעמיים, האם זה נכון לכם לעשות את השינויים הדרושים עבורכם. מומלץ לכם, להיעזר בייעוץ מקצועי ולא להחליט החלטות חפוזות בתחומים משמעותיים שאחר כך אתם עלולים להצטער עליהם.

בתקופה הקרובה, מומלץ לכם להיעזר ב’מעברי הירח השחור’ על מנת לנסות ולעזור לעצמכם בימים שאתם יודעים שאינכם יכולים לחכות למעברי כוכבים יותר טובים, אלא צריכים לנקוט בהחלטות מיידיות.

▼ השבוע יהיה הירח השחור במזלות ובשעות הבאים;

● מה-8 בדצמבר בין השעה 23:37 ועד ה-9 בדצמבר בשעה 02:53.

● מה-11 בדצמבר בשעה 10:52 ועד ה-11 בדצמבר בשעה 13:56.

● מה-13 בדצמבר בשעה 15:55 ועד ה-13 בדצמבר בשעה 21:48.

ולמי שעדיין לא יודע מה אומר המושג; “ירח שחור”, זהו מצב בו הכוכבים בשמיים כל הזמן יוצרים זוויות זה לזה. בהתאם לזמן תנועתם, הם משנים מיקום בשמיים. שינוי הזווית בין כוכב לכוכב, יוצרת דינאמיקה שבשמיים משפיעה כקרן לייזר גם עלינו כאן על פני האדמה.

כדי שתהיה דינאמיקה ורצוי חיובית, הרי שחשוב שכל כוכב, יקבל תמיכה מכוכב אחר שישמש לו כ”קביים”, כדי לחזק אותו בימים שהכוכב סובל מ’אנרגיה ירודה’, המשפיעה כמובן גם עלינו.

הימים ו/או השעות בשמים שבהם הירח בשמים אינו יוצר שום זווית והיבט עם כוכב אחר בשמים, נקראים; ירח שחור, כיוון שאלה הם ימים שבהם לא מומלץ לנקוט בפעילות שמעותית אשר עלולה לשנות סדרי עולם פנימיים וחיצוניים.

ולכן, במהלך כל החודש הקרוב, בגלל שאנו נמצאים בסיומה של תקופה משמעותית – שבה כוכבים רבים יוצאים מהנסיגה, מומלץ, לקבל ייעוץ מקצועי לפני התחלות חדשות ומי שלא יכול לאפשר זאת לעצמו, מומלץ לכם לעקוב אחרי המאמרים ולהיעזר בכל פעם במהלכי הירח השחור.

בברכת בשורות טובות.

________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי; אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן