תחביבים

דואר ישראל, משיק מארז חגיגי, לרגל חג החנוכה, והעונה החדשה של “קופיקו”

0
0

המארז; “חוגגים את חנוכה עם קופיקו”, במסגרת סדרת הטלוויזיה האהובה המשודרת בערוץ ג’וניור, יכלול מתנות אטרקטיביות לילדים ובהן: DVD עם פרק מהעונה החדשה, עוד בטרם עלייתה לאוויר! ◄ מחיר המארז, אשר יימכר בכל סניפי הדואר בישראל: 39 ₪ בלבד
דואר ישראל, משיק מארז חגיגי, לרגל חג החנוכה, והעונה החדשה של
דואר ישראל, משיק מארז חגיגי, לרגל חג החנוכה, והעונה החדשה של קופיקו

השירות הבולאי הישראלי, מוציא מדי שנה מספר מוצרים בולאיים המתאימים לכל בני המשפחה באמצעותם הילדים נחשפים מחד לעולם הבולאות החינוכי, הצבעוני והמעשיר ומאידך, נהנים ממשחקי חברה ולמידה עם הדמויות המוכרות והאהובות עליהם. לקראת חג החנוכה, הקרוב, משיק השירות הבולאי, מארז חגיגי במיוחד; “חוגגים את חנוכה עם קופיקו”, סדרת הטלוויזיה המיתולוגית והאהובה, שהעונה השלישית שלה, צפויה לעלות לאוויר ב’ערוץ ג’וניור’, בקרוב, המיוצג ע”י טלית תקשורת.

המארז “חוגגים את חנוכה עם קופיקו”, כולל;

• גיליון בולים “הבול שלי” עם בולים אישיים מצחיקים ומהממים של קופיקו.

• D.V.D עם מגוון פרקים משעשעים מהעונות השונות כולל פרק חדש מהעונה החדשה שעדיין לא עלתה לאוויר! בלעדי רק לדואר ישראל!!!

• חוברת פעילויות לילדים לחג החנוכה, עם מיטב ה”צחוקים” של קופיקו, פעילויות יצירה, חידות, שעשועונים, וגם; קופיקו, מלמד בדרכו מיוחדת על מנהגי החנוכה, ועוד.

המארז, מתאים להיות דמי חנוכה שובבים ומהנים לילדים ולנכדים ותזכורת נוסטלגית למבוגרים שנותרו ילדים בנשמתם! עלות המארז – 39 ₪ בלבד.

קופיקו, הדמות האהובה והמוכרת מספריה של תמר בורנשטיין-לזר, מחזיק בשיא של הסדרה מאריכת הימים בכל הזמנים בשפה העברית. הספרים של קופיקו, מלווים אותנו כבר כמעט 60 שנה.

עטיפת סדרת הספר קופיקו

קופיקו, הגר עם משפחה ישראלית בשכונת עין גנים שבפתח תקווה הוא קוף חצוף ושובב, עוסק תמיד במתיחות, התחזויות ופריקת עול. זה המותג הוותיק ביותר בישראל (הספר הראשון הופיע בשנת 1954), דמות רב דורית (כבר דור שלישי), שהפך להיות חלק מהתרבות הישראלית.

קופיקו, אהוב על כל המגזרים ומתאים לחילוניים, דתיים, חרדים עולים חדשים תושבים וותיקים – כולם אוהבים לקרוא על התעלולים של קופיקו, שאמנם משתובב ועושה מעשי קונדס, אולם יודע לשים גבולות, הכוונות שלו תמיד טובות ואף פעם לא מתכוון להרע. המסרים של ספורי קופיקו עוסקים בחברות אמת, סקרנות, אהבת בעלי חיים ועוד.

אפילו בצבא מכנסי הדגמ”ח, נקראים על שמו; “מכנסי קופיקו”.

גם העונה השלישית של סדרת הטלוויזיה המצליחה תשודר בערוץ ג’וניור, ערוץ הילדים האהוב, המשדר סדרות קלאסיות ואהובות על ילדים ומבוגרים כאחד ובהן; פינוקיו, הלב (מרקו), לאסי שובי הביתה, קטקטים, נילס הולגרסן, ועוד. ג’וניור, מיוצג בישראל ע”י חברת טלית תקשורת.

טלית תקשורת, הינה חברת הערוצים המובילה בשוק הטלוויזיה הישראלי. טלית תקשורת, מייצגת ערוצי טלוויזיה זרים מובילים המשודרים בישראל ומפיקה בישראל את ערוץ הילדים האהוב – ג’וניור, ואת ערוצי הלייף סטייל; קארמה, בית+, וכן הערוץ בינלאומי המצליח; Baby TV שנרכש להפצה עולמית ע”י חברת Channels Fox International.

’קבוצת טלית’ כוללת גם את טלית הפקות, המייצגת את מיטב האמנים הישראלים כמו; מירי מסיקה, אבי קושניר, ירדנה ארזי, דני רובס, דני סנדרסון, ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן