מינויים במגזר הציבורי

משרד התמ”ת, בחר בגב’ מיכל צוק, לתפקיד הממונה על התחום התעסוקה

0
0

חברי הועדה ועדת האיתור לבחירת הממונה על התחום התעסוקה במשרד התמ”ת, החליטו פה אחד להמליץ על מיכל צוק, בפני שר התמ”ת וציינו; הפגינה ידע מקצועי רחב מאוד, ובכלל זה הבנת תהליכים מורכבים וכן הצגת חזון וקווי מדיניות ברורים לשוק התעסוקה ◄ בתפקידה, תהא הגב’ צוק, אחראית על כל מערך התעסוקה וההון האנושי במשרד התמ”ת, תהיה שותפה לקביעת המדיניות וקווי הפעולה של המשרד בתחומי התעסוקה ושוק העבודה, הן בתחומי הסיוע והן בתחומי האכיפה.
משרד התמ
משרד התמ”ת, בחר בגב’ מיכל צוק, לתפקיד הממונה על התחום התעסוקה

ועדת האיתור לבחירת הממונה על תחום התעסוקה במשרד התמ”ת, סיימה לראיין את המועמדים לתפקיד והמליצה פה אחד לשר התמ”ת, ח”כ שלום שמחון, על מועמדת יחידה, גב’ מיכל צוק. המועמדת נבחרה מתוך עשרות מועמדים אשר הגישו את מועמדותם ונמצאה כראויה ביותר למשרה זו. השר שלום שמחון, אימץ את המלצת ועדת האיתור, ויביא את המינוי לאישור הממשלה, בקרוב.

נודע, כי לאחר שראיינו את המועמדת, החליטו חברי הועדה ’פה אחד’ להמליץ עליה בפני שר התמ”ת, כמועמדת יחידה לתפקיד ’הממונה על התעסוקה’. חברי הועדה לאיתור לבחירת הממונה על תחום התעסוקה במשרד התמ”ת, ציינו, כי המועמדת מיכל צוק, הפגינה ידע מקצועי רחב מאוד, ובכלל זה הבנת תהליכים מורכבים וכן הצגת חזון וקווי מדיניות ברורים ל’שוק התעסוקה’.

בנוסף, התרשמו חברי הועדה מהכרותה העמוקה עם המערכות השונות, וכן עם יכולותיה להוביל תהליכים מורכבים הנדרשים מתפקיד זה.
ועדת האיתור לבחינת הממונה על תחום התעסוקה, הוקמה בעקבות המלצת “צוות אקשטיין”, שבחן את מדיניות התעסוקה במדינת ישראל, והגיש את המלצותיו ביוני 2010 לממשלה, שאימצה אותם.

בראש ועדת האיתור, עמד מנכ”ל משרד התמ”ת, מר שרון קדמי, ועם חבריה נמנו מר חיים שני, לשעבר מנכ”ל משרד האוצר, מר יעקב ברגר, לשעבר המשנה לנציב שירות המדינה, גב’ אסתר דומיניסיני, מנכ”לית הביטוח הלאומי ופרופ’ פייסל עזייזה מאוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידה, תהא הגב’ צוק, אחראית על כל מערך התעסוקה וההון האנושי במשרד התמ”ת, תהיה שותפה לקביעת המדיניות וקווי הפעולה של המשרד בתחומי התעסוקה ושוק העבודה, הן בתחומי הסיוע והן בתחומי האכיפה.

הגב’ צוק, בת 35, שימשה בשנה האחרונה כעוזרת כלכלית למנכ”ל המרכז הרפואי ת”א (איכילוב) פרופ’ גבי ברבש, וקודם לכן, מילאה שני תפקידים בכירים באגף התקציבים במשרד האוצר – ניהול תחום החינוך וההשכלה הגבוהה, וניהול תחומי התעסוקה והקליטה.

במסגרת תפקיד זה, הייתה הגב’ צוק, אחראית על תקציבי המשרדים בהיקף של עשרות מיליארדי ₪, וכן, שותפה בגיבוש המדיניות הכלכלית ומדיניות האכיפה בתחום התעסוקה מטעם משרד האוצר, תוך קביעת יעדים, הובלת המשתתפים וקידום התהליכים הנדרשים ליישומם מול הנהלת משרד התמ”ת, ומשרדים רלבנטיים אחרים (משפטים, פנים, חקלאות, חינוך).

לגב’ מיכל צוק, תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות ותואר ראשון במשפטים וכלכלה בהצטיינות מטעם האוניברסיטה העברית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן