תיירות | נופש

מלונות וכפרי הנופש בגליל ובגולן: 85% תפוסה, ונערכים לסוף שבוע חורפי

0
0

מאיר (כושי) לוי, מנכ”ל כפר הנופש גונן, ויו”ר פורום תיירני גליל עליון; “תקופת החורף, הינה תקופה מבורכת לחקלאים. גשמי הברכה ימלאו את הנחלים ומאגרי המים ויצבעו את ההרים והגבעות בירוק. אני מזמין מטיילים לחוש בעוצמות הטבע וזרימות המים בגליל. החורף הוא זמן נהדר לבוא לטייל ואחר כך להירגע בצימר חמים עם כוסית יין גלילי, כשהגשם מכה בחוץ ומרווה את האדמה”…
מלונות וכפרי הנופש בגליל ובגולן: 85% תפוסה, ונערכים לסוף שבוע חורפי
מלונות וכפרי הנופש בגליל ובגולן: 85% תפוסה, ונערכים לסוף שבוע חורפי

החורף כבר כאן ובמלונות וכפרי הנופש בגליל ובגולן, נערכים לקבלת הנופשים והמטיילים הרבים שיגיעו לאזור לחזות בנפלאות יופיו של הטבע ובגשמים שירדו וימלאו את הנחלים. מאיר (כושי) לוי, מנכ”ל כפר הנופש גונן, ויו”ר פורום תיירני גליל עליון, אומר, כי; “עם התחזיות לבוא מזג האוויר הסוער והחורף האמיתי, החלו הטלפונים לצלצל במחלקות ההזמנות בחדרי האירוח והמלונות, וכי הוא מקווה שיגיעו רבים לנפוש בגליל, לראות את מפלס הנחלים שיעלה”.

לוי, ממשיך, ואומר, כי; “תקופת החורף, הינה תקופה מבורכת לחקלאים. גשמי הברכה, ימלאו את הנחלים ומאגרי המים, ויצבעו את ההרים והגבעות בירוק. אני מזמין מטיילים לחוש בעוצמות הטבע וזרימות המים בגליל. החורף, הוא זמן נהדר לבוא לטייל ואחר כך להירגע בצימר חמים עם כוסית יין גלילי, כשהגשם מכה בחוץ ומרווה את האדמה” – אומר לוי.

ב’כפר הנופש בגונן’, עומדת התפוסה בבקתות וחדרי האירוח על 50% לסוף השבוע, שם תפרו חבילות מבצע לימי החורף – לאלה שיבחרו להגיע לכפר הנופש בסופה”ש הקרוב, תינתן הנחה של 50% (ממחיר BB) על דירות הנופש. כמו כן, תינתן כניסה חינם לבריכה המחוממת בקיבוץ הגושרים, הסמוך והנחות לאטרקציות נוספות באזור, כגון; טיולי רינג’רים ביער אודם המתקיימים גם בגשם.

מחירי לינה וארוחת בוקר לזוג+2 בסופה”ש; בקתה החל מ-1,250 ₪ (מינימום שני לילות), בדירת נופש החל מ-930 ₪.

★ כפר הנופש מרום גולן; הושלם לובי ענק בו קפיטריה

כפר הנופש במרום גולן, מדווח על תפוסה של 85% בחדרי האירוח, ובבקתות העץ. עדיין נכנסות הזמנות והצפי הוא לתפוסה של 90%. גם במרום גולן, מציעים דילים לחורף; למזמינים עד סוף השבוע, תינתן הנחה של 10%.

שפי מור, מנהל התיירות בקיבוץ מרום גולן, אומר, כי; “כולנו מתפללים לגשם שיגיע וימלא את מאגרי המים וימשוך את המטיילים להגיע לגולן.

כפר הנופש מרום גולן

בכפר הנופש מרום גולן, הושלם לובי ענק בו קפיטריה, אולמות התכנסות ומשרדים וגם אח מבוערת וחמימה באזור התכנסות האורחים.

בנוסף נערכים במסעדת הבוקרים – מסעדת בשרים כשרה עם מנות בשריות חורפיות, מפנקות ויין טוב ובבית הקפה קופי ענן המצוי 1200 מטר מעל פני הים, מציעים מרקים חמים ומאפים שבדרך כלל נחטפים במזג אויר קר בו מציפים הנופשים את צפון רמת הגולן”.

מכפר הנופש, ניתן לצאת לחוויית חורף מרגשת בטיולי טרקטורונים וטומקארים המתאימים לכל המשפחה ומתקיימים גם בגשם, המשתתפים לובשים חליפות סערה ונהנים מהטבע היפה ועוצמתו, מאגרי המים, שלוליות ועוד. הטיולים מתאימים גם לילדים והטומקארים מותאמים מבחינה בטיחותית. ממש חוויה של חורף!

ביום שישי, בשעה 17:30, תתקיים הקרנת שקופיות טבע ונוף ברמת הגולן ובערב שירה בציבור. בלובי החדש בו אח מחממת ומפנקת, ניתן ליהנות ממשקאות חמים ועוגות נפלאות (בתשלום). מחירי לינה וארוחת בוקר לזוג+2 בסופ”ש- בקתה החל מ- 1,185 ₪, חדר החל מ-855 ₪.

★ כפר הנופש בעין גב; הנחה למסעדת הדגים בנמל

בכפר הנופש בעין גב, מדווחים על צפי לתפוסה של 95%. דווקא בימי החורף, ישנו ביקוש גבוה ללינה מאחר ומזג האוויר חמים ונוח ביחס למצב בשאר אזורי הארץ. הכנרת יפה בעונה זו של השנה, וניתן ליהנות מחופשה על שפת הכינרת בטמפרטורות מעט יותר חמימות ונעימות.

ב’כפר הנופש עין גב’, מציעים חדרי אירוח משודרגים כולל; מטבחונים מאובזרים, מקרר גדול, סלון וחדרי שינה מעוצבים וחדשים.

כפר הנופש בעין גב

חדרי האירוח ממוקמים לחופה המזרחי של הכנרת, ממש על קו המים. ללנים בכפר הנופש תינתן הנחה למסעדת הדגים בנמל עין-גב בה מציע שף עוזי בן מגוון מנות דגים לצד תוספות מפנקות, קינוחים מתוקים ויין טוב.

מ’נמל עין גב’, יצאו הפלגות שייט בכנרת (תלוי במזג האוויר). בנוסף במקום גם סדנאות נגרות של סבא יוסי, סיור בקיבוץ ברכבת הזעירה מתאים לכל המשפחה ומסעדת “מרינדו בנמל” הבשרית הכשרה, בניצוחו של שף גיא בן שמחון שמציעה חווית גורמה לסועדים. מחירי לינה וארוחת בוקר לזוג: החל מ-620 ₪, תוספת לילד בחדר זוגי 140 ₪. לכפריות (עד 5 נפשות) החל מ-820 ₪.

★ מלון הבריאות מצפה הימים; התפוסה לסופה”ש הקרוב על 100%

גם מלונות הבוטיק, מציעים חופשה מחממת לזוגות בלבד. במלון הבריאות ’מצפה הימים’, עומדת התפוסה לסופ”ש הקרוב על 100%. במלון ספא מפנק עם מגוון טיפולים, מסעדות משובחות על טהרת התוצרת המקומית, מאפיה, מחלבה, חנות משק ועוד.

לנופשים שני לילות בסופ”ש, יינתן סיור מודרך במסגרת חודש הצפרות באגמון החולה. מחירי לינה בסופ”ש לזוג בחדר רגיל חצי פנסיון – החל 2,100 ₪ למינימום 2 לילות, אירוח ילדים מעל גיל 10.

במלון הבוטיק ’בית שלום’ של משפחת הוד, ברחובה הראשי של המושבה מטולה, השוויץ של ישראל, נותרו מספר מצומצם של מקומות. בשישי בערב, ניתן ליהנות מנגינת הפסנתר הנעימה ומאח מחממת.

מסעדת בית שלום

מסעדת בית שלום, מציעה ארוחות עשירות הפתוחות גם לאלו שאינם לנים במלון, בהזמנה מראש. שף המסעדה אסף אוטולנגי, מציג מבחר מנות כמו קדירות עגל, עם; ירקות שורש, אוסובוקו, אסאדו ובשרים נוספים ברטבים, מנות דג, תוספות חמות ומפתיעות ועוד מבחר הפתעות מתוקות.

מ’בית שלום’, יוצא מדי שבת סיור שלכת (תלוי במזג האוויר ובתאום מראש) ובנוסף ניתן לרכוש כרטיס מוזל למרכז קנדה, המתאים לבילוי בימים הגשומים, כשקר בחוץ, וכן כרטיסים מוזלים לאטרקציות נוספות באזור. מחיר לינה, וארוחת בוקר לזוג, בסופ”ש: החל מ-600 ₪.

מרכז קנדה במטולה, נערך גם הוא לקבלת המטיילים והנופשים שיפקדו את הצפון בסופ”ש, המקום מתאים לבילוי משפחתי כאשר גשום וקר בחוץ. בתחומו פעילויות לכל הגילאים, בריכות שחייה מקורות ומחוממות, משטח החלקה על הקרח, ספא מפנק, סאונה, ג’קוזי, וגם חשבו על עיסוק לקטנטנים שבדרך כלל נותרים ללא עיסוק כאשר השאר מבלים. במיוחד עבור הפעוטות הקימו ג’ימבורי – משחקייה לקטנים.

ב’מוזיאון הפתוח לצילום’ בתל-חי, של התעשיין סטף ורטהימר – מציעים בשבת ב-11:30 פעילות המתאימה לימים הסגריריים והקרים להורים וילדים “בארץ הקופסאות” – מופע של הרקדנית והכוריאוגרפית נימה יעקובי בשילוב מוסיקה ותנועה, ובשיתוף הקהל. בסיום המופע, תתקיים סדנת יצירה והפעלה. מחיר: ילד 35 ₪, מבוגר 25 ₪.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן