בורסה

הבורסה: שר האוצר, פתח הבוקר המסחר לרגל השקת אופציות על אג”ח ממשלתי שקלי

0
0

שר האוצר, דר’ יובל שטייניץ; “נגביר את הנזילות ואת הסחירות בשוק, ונסייע בהקטנת עלויות הגיוס של הממשלה… שכלול השוק הוא אחד מיעדי המדיניות שלנו, ואני מברך על כך את הבורסה לניירות ערך, ואת אגף החשב הכללי במשרד האוצר, על המהלך”.
הבורסה: שר האוצר, פתח הבוקר המסחר לרגל השקת אופציות על אג
הבורסה: שר האוצר, פתח הבוקר המסחר לרגל השקת אופציות על אג”ח ממשלתי שקלי

שר האוצר, דר’ יובל שטייניץ, פתח הבוקר (חמישי, 10.11.2011) את המסחר בבורסה בתל אביב, לרגל השקת אופציות על אג”ח ממשלתי שקלי.

שר האוצר, מר שטייניץ, אמר בין היתר בדבריו, כי; “אנו גאים להשיק האופציות על אג”ח ממשלתי. כך נגביר את הנזילות ואת הסחירות בשוק, ונסייע בהקטנת עלויות הגיוס של הממשלה.

שכלול השוק, הוא אחד מיעדי המדיניות שלנו, ואני מברך על כך את הבורסה לניירות ערך, ואת אגף החשב הכללי במשרד האוצר, על המהלך”. סיכם שר האוצר, דר’ יובל שטייניץ.

◄ הבורסה לניירות ערך בתל-אביב

הבורסה לניירות ערך בעיר תל-אביב, ממלאת תפקיד מרכזי במשק הישראלי, ויש לה תרומה חשובה לצמיחתו.

הבורסה היא “המגרש הביתי” של מגייסי ההון בישראל; חברות ישראליות רבות מסתייעות בבורסה למימון השקעותיהן ופעילותן העסקית והממשלה, נעזרת בבורסה למכירת מניות לציבור במסגרת ההפרטה.

הבורסה היא גם “המגרש הביתי” של ציבור המשקיעים ותעשיית ניירות הערך בישראל. עבור המשקיעים , הבורסה היא זירת מסחר וירטואלית, משוכללת, לקנייה ולמכירה של ניירות ערך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן