גינה

משתלות יגור: רקפות שוות שבות לגינה

0
0

לחן בין, מנכ”ל משתלות יגור; “ימי הסתיו, הם הזדמנות מצוינת להכנת הגינה לקראת החורף, אנחנו מציעים מגוון של סוגי רקפות לסתיו, במבצע מיוחד; 11-26 בנובמבר, 2011 ◄ רקפת, היא ללא ספק, אחד הצמחים היפים שניתן למצוא ואף נבחרה לייצג את המדינה כ”פרח של ישראל”, בתערוכה בוטנית בסין.
משתלות יגור: רקפות שוות שבות לגינה
משתלות יגור: רקפות שוות שבות לגינה

פתאום נעשה לנו ורוד בעיניים. “עונת הרקפות”, נפתחת וב’משתלות יגור’, יוצאים במבצע הנחות מיוחד; בין התאריכים 11-26/11/2011, ייהנו חברי מועדון הלקוחות של המשתלה מהנחה בהיקף 50% על כל סוגי הרקפות.

כמו כן, מציעים כעת במשתלת יגור, הנחות לחברי מועדון הלקוחות, ולקהל הרחב, על מגוון צמחים ושתילים, עציצים וכלי קיבול, אביזרי נוי, השקיה וגינון, אבני מדרך, מתנות ועוד.

לחן בין, מנכ”ל משתלות יגור, מזכיר, כי; “ימי הסתיו הם הזדמנות מצוינת ל’הכנת הגינה לקראת החורף’: “צמח הרקפת (Cyclamen), היא, ללא ספק, אחד הצמחים היפים שניתן למצוא, ואף נבחרה לייצג את המדינה כ”פרח של ישראל”, בתערוכה בוטנית שהתקיימה בארץ סין, לקראת האולימפיאדה האחרונה.

השנה, אנחנו מציעים מגוון רחב מאוד של סוגי רקפות לסתיו, במבצע מיוחד (בין התאריכים; 11-26 בנובמבר, 2011), כך שחברי המועדון שלנו, יוכלו ליהנות לא רק מרקפות תרבותיות בעציץ בבית, אלא גם מ’פקעות’, אשר ישובו ויפרחו בגינה כל שנה בתחילת עונת החורף.

גם בגינה, עונת הסתיו הוא הזמן להתחדש ולהתרענן, לטפל במפגעי הקיץ, ולהכין את הגינה לקראת העונה הקרה”. סיכם לחן מנכ”ל משתלות יגור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן