מוזיקה

רשות השידור: פסטיבל העוּד הבינלאומי 2011, בטלוויזיה הישראלית בערבית – ערוץ 33

0
0

במופע “דואטים פופולאריים בקלאסיקה הערבית”, ישולבו יצירותיהם של; פריד אלאטרש, מוחמד עבד-אלווהאב, עבד-אלחלים חאפז והאחים רחבאני – קלאסיקות של המוסיקה הערבית במאה העשרים, בביצועה של תזמורת תרשיחא למוסיקה ערבית, ובעיבודיו של המלחין, המעבד והמנצח; נסים דקואר ◄ המופע בשידור חי, יום שלישי 15.11.11 בשעה 21:00.
רשות השידור: פסטיבל העוּד הבינלאומי 2011, בטלוויזיה הישראלית בערבית – ערוץ 33
רשות השידור: פסטיבל העוּד הבינלאומי 2011, בטלוויזיה הישראלית בערבית – ערוץ 33

הטלוויזיה הישראלית בשפה הערבית – ערוץ 33, של רשות השידור, תעביר בשידור חי ביום שלישי 15.11.11, בשעה 21:00, את המופע “דואטים פופולאריים בקלאסיקה הערבית”, בביצועה של הזמרת ויולט סלאמה, וסולני תזמורת תרשיחא, שיתקיים במסגרת פסטיבל העוד הבינלאומי ה-12 בתיאטרון ירושלים.

במופע, ישולבו יצירותיהם של; פריד אלאטרש, מוחמד עבד-אלווהאב, עבד-אלחלים חאפז, והאחים רחבאני – קלאסיקות של המוסיקה הערבית במאה העשרים, בביצועה של תזמורת תרשיחא למוסיקה ערבית, ובעיבודיו של המלחין, המעבד והמנצח; נסים דקואר.

העיבודים מציגים דואטים בין התזמורת ומקהלת התזמורת לבין הסולנית ויולט סלאמה, ומדגישים את הרב-קוליות שנוצרת במפגש ואת העושר המוסיקלי שביצירות הקלאסיות.

ויולט סלאמה

תזמורת תרשיחא, הופיעה במיטב אולמות הקונצרטים במדינות ערב, ובכללם בבית האופרה של קהיר.

את המופע “דואטים פופולאריים בקלאסיקה הערבית”, במסגרת ’פסטיבל העוּד הבינלאומי – 2011’, מפיקה: מרב כהן, ועל מלאכת הבימוי יהיה הבמאי; יהודה כהן.

המופע, יועבר בשידור חי בטלוויזיה הישראלית בשפה הערבית – ערוץ 33, ביום שלישי 15.11.11, בשעה 21:00.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן