עובדים | תעסוקה | כוח אדם

שר הרווחה והתקשורת, כחלון: עובדי הקבלן זו לא בעיה שעופר עיני, המציא

0
0

השר משה כחלון; “בעיית עובדי הקבלן קיימת הרבה שנים, ועכשיו יש הזדמנות לטפל בה ◄ אצלי במשרד יש עובדת ניקיון כבר 10 שנים למה שהיא לא תקבל מתנות, חופשות או אופק תעשייתי כמו העובדים האחרים? ◄ יש להתחיל את הטיפול מעובדי הקבלן המועסקים במגזר הממשלתי והציבורי”.
שר הרווחה והתקשורת, כחלון: עובדי הקבלן זו לא בעיה שעופר עיני, המציא
שר הרווחה והתקשורת, כחלון: עובדי הקבלן זו לא בעיה שעופר עיני, המציא

“עובדי הקבלן זה לא בעיה שמר עופר עיני, המציא – זו בעיה שקיימת הרבה שנים, ויש עכשיו הזדמנות לטפל בה”. דברים אלו אמר היום (ב’) שר הרווחה והתקשורת מר משה כחלון בכנס המיסים השנתי של פירמת BDO זיו האפט בשת”פ עוה”ד גולדפרב זליגמן.

השר כחלון; “במדינת ישראל, יש כ-200,000 עובדי קבלן, אני מציע שנתחיל לטפל בהם מלמטה. אצלי ב’משרד הרווחה’, עובדת אישה כבר 10 שנים בעבודות ניקיון, היא באה בבוקר, מקבלת הנחיות, ועושה את העבודה שלה. ב-1 בחודש, משרד הרווחה, מעביר כסף למישהו שגוזר קופון, וזה עצוב, כי היא לא מקבלת מתנות, לא חופשות, ואין לה אופק תעסוקתי – זה לא מצב נורמלי”.

שר הרווחה והתקשורת, מר כחלון, ממשיך ומגלה, כי; “אמרתי לשר האוצר, אתה לא צריך אותה? שלח אותה, אתה צריך אותה? תעסיק אותה. אל תמשיך את המצב הקיים רק בשם האידיאולוגיה שאסור להגדיל את מספר העובדים ב’שירות הציבורי’”.

“אני טוען שנאה דורש נאה מקיים, יש כ-3,000 עובדי קבלן, במשרדים הממשלתיים ועוד, כ-7,000 במגזר הציבורי, אני חושב שצריך להתחיל בהם. אני מבין שבתחום של אבטחה או הסעדה, יש להשתמש בגורמי חוץ, מדינת ישראל לא צריכה להחזיק נשקיה, ולהפעיל מטווחים – אבל את האנשים שעובדים על בסיס קבוע ומגיעים כל יום, יש להעסיק.

זו תחושה איומה ששני אנשים עושים את אותה העבודה בדיוק אבל אחד מקבל רק 50% מהשכר של האחר.

צריכה להיות גם טיפת נשמה בסיפור הזה, ולכן שני הצדדים גם אנחנו כממשלה צריכים לתת צעד בכיוון, וגם ההסתדרות שלא יכולה לצפות שבלילה אחד נפתור את כל הבעיה”. סיכם שר הרווחה והתקשורת מר משה כחלון את דבריו ב’כנס המיסים השנתי של פירמת BDO זיו האפט’ בשת”פ עוה”ד גולדפרב זליגמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן