נומרולוגיה

נומרולוגיה: תאריך הקסם 11.11. 11, בו אני רוצה ללדת – האומנם?

0
0

לקראת התאריך; 11.11. 11, הנומרולוגית ענת זנזורי, שמתמחה בבחירת שמות לתינוקות ובעלת הערכה “מי אני ומה שמי” (ייעוץ בבחירת שם לתינוק), עושה לנו קצת סדר במספרים ורמז קטן … כנראה ש”המרוץ” אחר התאריכים האלה ייפסק” ◄ הנומרולוגית זנזורי; המספרים בתאריך הלידה הם אוסף של תכונות שעימם נצטרך “להסתדר” ולהשתמש במהלך החיים.
נומרולוגיה: תאריך הקסם 11.11. 11, בו אני רוצה ללדת – האומנם?
נומרולוגיה: תאריך הקסם 11.11. 11, בו אני רוצה ללדת – האומנם?

מי מאיתנו שהייתה בעבר בהריון לא חלמה ללדת בתאריך נכסף שכל ספרותיו זהות, או ניסתה לכוון זאת ע”י ניתוח קיסרי, רק על מנת לוודא שלבנה או לבתה, יהיה תאריך לידה שמצלצל יפה? האם “תאריך יפה”, בעל ספרות זהות, הוא בהכרח גם תאריך שיביא לילדינו את המזל והאושר שלהם אנו מייחלים כל כך?

לקראת התאריך המתקרב 11.11. 11, הנומרולוגית ענת זנזורי, המתמחה בבחירת שמות לתינוקות, ובעלת הערכה “מי אני ומה שמי” (ייעוץ בבחירת שם לתינוק), עושה לנו קצת סדר במספרים ורמז קטן… כנראה ש”המרוץ” אחר התאריכים האלה ייפסק”.

הנומרולוגית זנזורי, מספרת בדרכה היצירתית, כי; “במשמעות תאריך הלידה בחיינו, חבויים אוסף של תכונות שעימם נצטרך “להסתדר”, ולהשתמש במהלך החיים. הייעוד, זמנים, ועיתויים לעשיית מהלכים, כיצד להיעזר במספרים לקבלת תשובות. על פי תורת הנומרולוגיה (Numerology), כל אדם עם הגיעו לעולם מקבל “ארגז כלים” שבתוכו שלל תכונות ומדי פעם ובהתאם לצורך הוא “ישלוף” את התכונה המתאימה לאותה סיטואציה.

“כל מספר, נושא בחובו תכונה שונה, כגון; אסרטיביות, רגישות, משפחתיות, עקשנות, יכולת ניהול, ועוד. וכאשר לאדם, יש ב”ארגז הכלים” את אותה תכונה, הרי שהדבר בא על חשבון תכונות אחרות שעלולות להיות חסרות לו בעתיד בהתמודדות בחיים.

“אם הייתה בידינו הבחירה ללכת ל”סופר לממכר תכונות” הקרוב לביתנו ולקנות לנו תכונות, הרי שלא היינו ממלאים את “ארגז הכלים” שלנו, רק בתכונת רגש או רק בעקשנות או בכל תכונה דומיננטית אחרת … הסבירות היא שהיינו בוחרים במבחר תכונות על מנת שבעתיד, יהיו לנו כלים רבים, ונוספים ולהתמודדות.

שכן מי שנולד בתאריך שהספרה שלו חוזרת על עצמה ביום, בחודש ובשנת הלידה, הסבירות היא שיהיה לו קשה יותר בהתמודדות היום יומית במהלך חייו.

לדוגמא; אדם שבתאריך הלידה שלו, ישנה דומיננטיות של הספרה 1, הרי שהוא יהיה אדם שלא יהיה קל לו מבחינה חברתית, כי תמיד הוא ישאף לפקד ולומר את המילה האחרונה מבלי להתחשב בסביבתו.

אדם שבתאריך הלידה שלו, ישנה דומיננטיות של הספרה 5, יהיה לו מאוד קשה במסגרות כמו בית ספר, צבא, וכדומה, אדם זה, ינסה “לשבור מוסכמות”, יחפש את החופש בצורה קיצונית וישתעמם מאוד מהר מעשיה שגרתית.

ובאשר לתאריך 11.11. 11, זהו תאריך שמתאים מראש יותר לבנות מאשר לבנים. זהו תאריך לידה בעל דומיננטיות גדולה מאוד של רגש. בנות שבתאריך הלידה שלהן ריבוי של מספרי 2 (חיבור של הספרה 11) הן בנות מאוד רגישות, פגיעות, עדינות ולעיתים גם חסרות ביטחון.

בילדותן, הן יהיו מאוד פגיעות במישור החברתי ובבגרותן יחפשו אחר זוגיות בכל מחיר ותהיה להם נטיה לרצות את סביבתן בצורה קיצונית גם אם זה בא על חשבונם.

מספר 2, בצורתו החיובית, מראה על; נשיות, עדינות, הרבה טאקט, הסביבה מאוד תאהב אותן, והן תמיד יעשו הכול על מנת לעזור לאחר. הסביבה, תכנה אותן כ”נשמות טובות” אבל בתוך תוכן הן משלמות את מחיר הרגש מבלי להראות זאת כלפי חוץ.

אצל הבנים, הסיפור הוא אחר. ילד שנולד עם תאריך שכזה 11.11. 11, יהיה “ילד של אימא ואבא” ממש קופידון. הוא יהיה ילד מאוד טוב שגם מאוד אוהב לרצות וגם אוהב מסגרות, התכונות האלה הם מאוד טובות עד גיל 5 או 6, לאחר מכן, הילד מתחיל לאט לאט לעצב לעצמו את האישיות ופה מתחילה הבעיה, כי פתאום הילד מבין שאין לו יכולות אחרות והוא בעצם מאוד ביישן , נמנע מלהחזיר מכות באם מרביצים לו, ועל כן, אינו יכול להגן על עצמו בגלל מופנמותו וכל מה שנותר זה ללכת לפינה ולבכות.

אצל הבנים זה הרבה יותר קיצוני, כי הם מרגישים מאוד שונים והחוסר באומץ עלול להביא אותם למצבי מבוכה. בבגרותם גם כן, יחפשו להקים משפחה די מהר כי הם יהיו זקוקים ל”רשת ביטחון”. המשפחה כערך עליון” ובמקומות העבודה, יהיה קשה להם לקבל החלטות ולדרוש העלאה בשכר או שינוי בתפקיד.

מספר 2, בצורתו החיובית אצל בנים/ גברים, הסביבה מאוד אוהבת אותם, גברים ישרים ונאמנים. מאוד ביתיים, גם בבגרותם, יחפשו את הקרבה להורים, ותמיד יעזרו בסביבתם. במקומות עבודה, הם יתנו מעצמם הרבה מעבר למצופה מהם. אך תמיד בתוך תוכם הם ירגישו מתוסכלים, ויקנאו בחבריהם שיש להם את היכולת לקחת סיכונים ולהתפתח בחיים.

ועל מנת שלא תיכנסו ללחץ, ותתחילו לבדוק את כל תאריכי הלידה של בני המשפחה – הדברים הללו מופנים רק לאותם אנשים בעלי דומיננטיות של ספרה אחת בתאריך לידתם.

● ואם לא תכננו ונולד לנו ילד/ה בתאריך עם דומיננטיות של מספרים? – “בכל מקרה, אני ממליצה על ייעוץ ב’בחירת השם לתינוק’ על מנת ליצור איזון נכון בין התכונות של תאריך הלידה לתכונות של השם. ובמקרים של דומיננטיות מספרית – כאן הצורך בייעוץ לשם הוא כפול ומכופל שכן, ישנה אפשרות להוסיף לילד תכונות נוספות שאין בתאריך הלידה שלו על מנת שיעזרו לו במהלך חייו”.

לסיכום; “תנו לגורל לעשות את שלו, ואל תכוונו בעצמכם את תאריך הלידה, אלה עם כן, נדרשתם לכך עקב ניתוח קיסרי. אין תאריכים טובים יותר או פחות כל זמן שכל אחד יהיה מספיק אחראי “לפתוח” את “ארגז הכלים” האישי שלו ולעשות שימוש בתכונות שבהם הוא ניחן. ואת השימוש ב”תאריכים היפים” אני ממליצה לעשות בהם שימוש לארועים משמחים אחרים כמו; חתונה.

ובהקשר של 11.11. 11, תאריך הלידה הזה, מראה שייוולדו לנו בקרוב, הרבה ילדים בנים ובנות שהגיעו לעולם לטפל ולייעץ לאנשים במצבים סבוכים ורגישים… כגון; פסיכולוגים, מטפלים, יועצים, ועוד.

אלה ילדים מאוד רגישים ועדינים אשר ניחנו באינטואיציה מבורכת ומדהימות, ולכן החיבוק החם והאהבה מאוד חשובים להם, יש להם נטייה לפתח חרדות ופחדים ולכן, ההמלצה שלי להורים את המריבות בתוך המשפחה, תשאירו במקום שהילדים לא נמצאים… אז שיהיה במזל טוב”.

__________

* הכותבת ענת זנזורי, היא נומרולוגית, מרצה ומתמחה בבחירת שמות לתינוקות, עוסקת בתחום, מזה 15 שנה. מייעצת אישית לחברות עסקיות, התאמה זוגית, ומעניקה הרצאותיה חווייתיות, על המשמעות שמאחורי המספרים ותאריך הלידה של התינוק. לכתובת הדוא”ל, ע”י לחיצה כאן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן