גינה

במקום להגיע אל המשתלה, כדי לשקם ולחדש פינות עציצים – המשתלה, תגיע אליך

0
0

“משתלה עד הבית”, הוא שרות חדש של ’משתלת הסוכה – בית ירוק’ בכפר אז”ר, שמתאים למי ש”תקועים” עם עציצים שאין בהם זכר לצמח היפה שפעם נשתל בהם. נציג של המשתלה מגיע לבית, בודק את פינות העציצים ומייעץ כיצד לשדרג אותם בהתחשב במיקום שלהם, חשיפה לשמש, אובייקטים אחרים בסמוך להם וטעמם של בני הבית.
במקום להגיע אל המשתלה, כדי לשקם ולחדש פינות עציצים - המשתלה, תגיע אליך
במקום להגיע אל המשתלה, כדי לשקם ולחדש פינות עציצים – המשתלה, תגיע אליך

פינות עציצים בבית, במרפסת, בגינה או על הגג יוצרות מראה רענן ומעניקות מרחב ליצירתיות ומגוון אינסופי של שילובים עם פרטי עיצוב וריהוט. אולם במקרים רבים דווקא העציצים שאמורים להביא לנו יופי ופריחה, הופכים למקור לעזובה וקמילה. לעיתים הצמחים שנרכשו בהתלהבות כה רבה נובלים מסיבה כלשהי, בעלי הבית לא מתפנים להחליף אותם והם יוצרים מראה לא נעים ש”גוזל אנרגיה”, מעורר אי נחת ומבייש את בני המשפחה מול האורחים.

בני המשפחה המתוסכלים נמנעים לעיתים מלטפל בצמחים מחשש שהם “יכשלו שוב” ויגרמו לעצמם טרחה, הוצאות מיותרות ואכזבה. רבים מהם לא מזמינים גנן מקצועי בגלל שמספר העציצים לא מצדיק הבאת איש מקצוע.

“משתלה עד הבית”, הוא שרות חדש של ’משתלת הסוכה – בית ירוק’ בכפר אז”ר, שמתאים למי ש”תקועים” עם עציצים שאין בהם זכר לצמח היפה שפעם נשתל בהם. נציג של המשתלה, מגיע לבית, בודק את פינות העציצים, ומייעץ כיצד לשדרג אותם בהתחשב במיקום שלהם, חשיפה לשמש, אובייקטים אחרים בסמוך להם וטעמם של בני הבית.

אנשי המשתלה, מתמחים בהתאמת צמחים לרצון של בעלי הבית כולל תורת הפנג-שוואי, צמחים המסייעים בהרחקת יתושים, מטהרי אוויר בבית, ועוד.

הייעוץ, כרוך בתשלום של 120 שקל, שמקוזז במקרה ובני הבית מעוניינים להזמין את הצמחים ולבצע את העבודה באמצעות הסוכה – בית ירוק. בשלב הראשון, השרות זמין באזור גוש דן, מודיעין, ו-ירושלים, ובעתיד הוא יורחב לאזורים נוספים בארץ.

מי שמתמודדים עם שתיל חולה, ויכולים לנייד את העציץ למשתלה מוזמנים להגיע ל”קופת חולים לצמחים” שמפעילה משתלת הסוכה – בית ירוק, מדי יום שישי בין השעות; 10:00-14:00. פרטים בטלפון; 03-5347239.

האגרונום יעקב ירדני, המתמחה במחלות צמחים, יבדוק את הצמח, ואם צריך גם את הקרקע, וייעץ כיצד ניתן לשקם את הצמח. לעיתים די בטיפול פשוט, כדי להציל את חייו של הצמח, אך במקרים אחרים אין מנוס מ”המתת חסד” אם אפסו הסיכויים לשיקום. אם לא נוח לטלטל את הצמח והעציץ אפשר להסתפק בהבאת עלה או גבעול בודד.

הטיפול ב”קופת החולים”, אינו כרוך בתשלום ואינו תלוי ברכישה במשתלה. אפשר להביא גם צמחים שנרכשו במקומות אחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן