רכב | אוטו | דו גלגלי

אגף התנועה של משטרת ישראל: מאות שוטרים ומתנדבים, מכוונים את התנועה משעות הבוקר

0
0

אגף התנועה של משטרת ישראל; בערבי החג, כמו גם בסופי השבוע, תתבצע אכיפה מוגברת בקרבת מקומות בילוי ובצירים הסובבים להם כנגד נהגים האוחזים בהגה תחת השפעת אלכוהול או סמים. השנה תוגבר האכיפה באמצעות עשרות ניידות ואופנועים סמויים אשר ימקדו אכיפתם כנגד עבירות תנועה חמורות ומסכנות חיים.
אגף התנועה של משטרת ישראל: מאות שוטרים ומתנדבים, מכוונים את התנועה משעות הבוקר
אגף התנועה של משטרת ישראל: מאות שוטרים ומתנדבים, מכוונים את התנועה משעות הבוקר

אגף התנועה של משטרת ישראל, מסר, כי לרגל חג הסוכות וחול המועד, הוא נערך בכוחות מתוגברים לאורך צירי תנועה מרכזיים כל זאת על מנת לסייע להמוני בית ישראל להגיע אל יעדם בזמן ובבטחה הן בערב החג, והן במהלך חול המועד – ימים המאופיינים בתנועה ערה, לרבות מטיילים הנוהרים אל אתרי הנופש, הפארקים וחופי הרחצה, וכן אל מוקדי הבילוי ומרכזי הקניות.

מאות שוטרים ומתנדבי תנועה, מכוונים החל מהיום (ד’) ערב חג סוכות תשע”ב, את התנועה משעות הבוקר המוקדמות בצירים ובצמתים הראשיים שנמצאו כמשפיעים ביותר על התנועה, זאת לפי ניתוח עומסי תנועה בחגים קודמים על ידי מדור מחקר, ואילו סיירת האופנועים וניידות משטרת התנועה הארצית, יסרקו את אותם צירים במטרה לאתר מפגעים בדרך ולהסירם מיידית בסיוע היחידה הארצית לפינוי צירים הפועלת באגף התנועה.

על אף הפעילות המוגברת של משטרת התנועה, יתכנו עומסים בשל רמת הנסועה החריגה אל מול התשתית הקיימת, ולפיכך, הנהגים מתבקשים להקדים יציאתם ולא להמתין “לרגע האחרון”, עניין שהוכיח עצמו בשנים האחרונות, וקיצר את זמני הנסיעה.

בנוסף, הנהגים, מתבקשים לגלות סובלנות ולהתעדכן דרך אמצעי התקשורת בדבר הסדרי התנועה וההמלצות הרלוונטיות, כפי שמועברים בזמן אמת על ידי דובר האגף ומטעם מרכז השליטה והבקרה.

כמו כן, תתבצע אכיפה ממוקדת כנגד עבירות תנועה המוגדרות כבריונות כביש, ובכלל זה נסיעה בשוליים וכניסה לצומת לא פנוי, ויושם דגש על חגירת ילדים מאחור, תוך שימוש בטיחותי ונכון בהתקני ריסון נדרשים.

דובר משטרת ישראל, מסר, כי בערבי החג, כמו גם בסופי השבוע, תתבצע אכיפה מוגברת בקרבת מקומות בילוי ובצירים הסובבים להם כנגד נהגים האוחזים בהגה תחת השפעת אלכוהול או סמים.

השנה תוגבר האכיפה באמצעות עשרות ניידות ואופנועים סמויים, אשר ימקדו אכיפתם כנגד עבירות תנועה חמורות ומסכנות חיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן