אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא, מתגייסת למבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן

0
0

ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, לקראת מבצע ההתרמה השנתי “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן; “הטיפול במחלת סרטן, הוא יקר מאוד והרבה משפחות לא יכולות לעמוד בהוצאות הכבדות. לכל תרומה, יש חשיבות בהקטנת ממדי התחלואה, אם באמצעות מחקר, ואם באמצעות גילוי מוקדם של המחלה”.
אור עקיבא, מתגייסת למבצע
אור עקיבא, מתגייסת למבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן

כחלק מההיערכות לקראת מבצע ההתרמה השנתי “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן, שיתקיים ביום שני, ה-31/10/2011, נפגשו השבוע מנהל סניף האגודה למלחמה בסרטן במחוז צפון, צבי בירן, ונציגת אגודה בעיר אור עקיבא והסביבה, עינת מנור עם ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב.

ראש העיר, נתן את ברכתו למבצע וביקש מתושבי אור עקיבא, לפתוח את ליבם ולתרום למפעל של האגודה למלחמה בסרטן; “הטיפול במחלת הסרטן, הוא יקר מאוד והרבה משפחות לא יכולות לעמוד בהוצאות הכבדות. לכל תרומה, יש חשיבות בהקטנת ממדי התחלואה, אם באמצעות מחקר, ואם באמצעות גילוי מוקדם של המחלה.

תרומות התושבים, יכולים במקרים רבים להציל חיים ולהקל על סבלם של החולים. העבודה של מתנדבי האגודה הינה ברוכה וחשובה ביותר. ברצוני לאחל הצלחה לילדי העיר המתרימים ולבקש מהתושבים לפתוח את ביתם וידם ולתרום כמיטב יכולתם למטרה חשובה זו”.

במפגש עם נציגי האגודה למלחמה בסרטן, נוכחו ממלא מקום ראש העיר מר אלי אנקונינה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מר יוסי כדורי, מנכ”ל עיריית אור עקיבא, מר רחמים צלאח, ומנהל מחלקת החינוך, מר איציק לוי.

מבצע “הקש בדלת”, מהווה מקור תרומה חשוב של האגודה למלחמה בסרטן, שפעולותיה מתאפשרות הודות לתרומות הציבור וללא מימון של תקציב ממשלתי. במבצע, ייקחו חלק עשרות תלמידי ביה”ס היסודיים והתיכוניים באור עקיבא, בהם תלמידי קריית החינוך “עתידים”.

מדי שנה, מצטרפים למעגל חולי הסרטן כ-28 אלף חולים חדשים, מהם כ-350 ילדים. תרומות הציבור מאפשרות להאגודה למלחמה בסרטן, לממן מחקרים של רופאים וחוקרים ישראליים, לרכוש מכשירים רפואיים מתקדמים לטיפול בחולי הסרטן.

כמו כן, להקים מחלקות בבתי החולים ברחבי הארץ, לבצע פעילויות הסברה במטרה להגביר המודעות למחלות סרטן, בקרב הציבור הרחב, ליזום ולבנות תוכניות לאומיות לאבחון מוקדם של סוגי מחלות סרטן שונות, לתמוך כספית בחולי סרטן, נזקקים ועוד מגוון פעילויות להצלת חיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן