כאן ראשון לציון

עורכת הדין ליאורה ברקו, חשודה בהסתרת אמל”ח בבניין מגוריה בעיר ראשון לציון

0
0

המשטרה, פשטה אתמול לפנות בוקר (א’), על בניין מגורים בלב העיר ראשון לציון, ומצאה בו מחסן ובו טילי לאו, רימונים ורובים. עורכת הדין ליאורה ברקו, שהורשעה בעבר בהעברת סמים ללקוחותיה בכלא, נעצרה כחשודה שהחביאה במחסן בבניין כלי נשק ותחמושת, בהם; טילי לאו, רימונים, אקדחים ורובים.
עורכת הדין ליאורה ברקו, חשודה בהסתרת אמל
עורכת הדין ליאורה ברקו, חשודה בהסתרת אמל”ח בבניין מגוריה בעיר ראשון לציון

מעצרה של עורכת-הדין ליאורה ברקו, שנעצרה בחשד שהחזיקה מחסן נשק גדול עבור לקוחותיה, בהם אנשי העולם התחתון, הוארך היום בעוד יומיים על ידי בית משפט השלום בעיר רמלה, למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרה בשמונה ימים. עו”ד ברקו, הכחישה את האשמות המיוחסות לה באמצעות עורכי הדין תמיר סננס, ארי קדרי וירון ברזילי. כמו כן, נעצר אדם נוסף אשר חשוד במעורבות בפרשה.

עוה”ד ברקו, נעצרה אתמול לפנות בוקר (א’), בבניין מגוריה ברחוב שלמה קפלינסקי בעיר ראשון לציון, לאחר שאנשי המשטרה ביצעו פשיטה רעשנית מלווה שוטרים, יחידות חילוץ, אמבולנסים וחבלנים על מחסן בבניין המגורים המשותף, בקומה שבה מתגוררת החשודה, במקום אותרו אמצעי לחימה רבים בהם; תחמושת מסוגים שונים, טילי לאו, רימונים, רובים ואקדחים.

יצוין, כי קודם לכן, תושבי הבניין המשותף, הנמצא בשכונת מגורים שקטה, דיווחו למשטרת ראשון לציון, כי הבחינו במה שנראה להם כ”סליק” (“סְלִיק” הוא כינוי למחבוא מחתרתי למצבור נשק, ולמסמכים סודיים), ובעקבות כך, קיימה המשטרה פשיטה על המחסן.

ההערכה בקרב היחידה המרכזית של המחוז (ימ”ר) בפיקוד ניצב-משנה יגאל בן שלום, היא כי במהלך השבוע, צפויים מעצרים נוספים. החשד כעת, הוא כי עורכת-הדין ליאורה ברקו, הסתירה את הנשק עבור ארגוני פשע שזהותם טרם נודעה.

◄ עורכת הדין ליאורה ברקו, פנים מוכרות למשטרה

כזכור, עורכת הדין ליאורה ברקו, הורשעה בכך כי בנובמבר 2007, סיפקה סם מסוג קוקאין, כדורי קלונקס, וכדורי ויאגרה, אותם העבירה לעבריין הירושלמי איציק בר מוחא, ולאסיר אלירן דריי. אז נודע, כי עו”ד ברקו, הסתירה את הסמים בתוך השפתון שלה, וניצלה מפגש עם לקוחותיה בתוך כותלי בית הכלא, כדי להעביר אליהם את ה”חומרים הדרושים”.

גם בעבר הלא רחוק (יוני 2011), הורשעה עורכת הדין ליאורה ברקו, גם בהברחת סמים לשני עבריינים לקוחותיה ששהו בכלא.

עורכת-הדין ברקו, המיוצגת על-ידי עוה”ד תמיר סננס, ארי קדרי וירון ברזילי, דוחה את הטענות נגדה, בתוקף; “מרשתי, מכחישה מכל וקל את החשדות המיוחסים לה, למשטרה אין כל הוכחה כי כלי הנשק ואמצעי הלחימה שנתפסו שייכים לעו”ד ברקו… זה יכול להיות קשור לכל אחד מדיירי הבניין”.

עו”ד תמיר סננס, הוסיף וטען, כי מרשתו, מרגישה רע מאוד”, והדגיש, כי; “אין שום קשר בין עברה, והתיק בו הורשעה לבין התיק הנוכחי ומצער כי יוצרים קשר יש מאין”.

נציג המשטרה, רב-סמל איתי קוקס מ-ימ”ר מרכז, הציג מסמכים סודיים, שלטענת המשטרה, קושרים את עורכת הדין לאמצעי הלחימה ולכלי הנשק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן