מינויים במגזר הציבורי

שר השיכון, מינה את עו”ד רחל תורג’מן לתפקיד יו”ר חברת חלמיש

0
0

שר השיכון מר אריאל אטיאס, וראש עיריית תל אביב מר רון חולדאי, הגיעו ביניהם להסכמה על מינוי מקצועי של עו”ד רחל תורג’מן, עורכת דין במקצועה, בעלת תואר שני במדע המדינה, נחשבת לאחת הנשים הבולטות במשק, וכיהנה ומכהנת בתפקידים בכירים שונים ביניהם; דירקטורית בחברות בתחום הכלכלי.
שר השיכון, מינה את עו
שר השיכון, מינה את עו”ד רחל תורג’מן לתפקיד יו”ר חברת חלמיש

בהמלצת שר השיכון וראש העיר תל אביב, דירקטוריון חברת חלמיש, בבעלות משותפת של משרד הבינוי והשיכון, ועיריית תל אביב יפו, מינה אמש (ראשון) את עו”ד רחל תורג’מן ליו”ר החברה, זאת לאחר 12 שנים לאחר שלא היה לחברת חלמיש, יו”ר ממונה כחוק.

שר השיכון מר אריאל אטיאס, וראש עיריית תל אביב מר רון חולדאי, הגיעו ביניהם להסכמה על מינוי מקצועי של עו”ד רחל תורג’מן, עורכת דין במקצועה, בעלת תואר שני במדע המדינה, נחשבת לאחת הנשים הבולטות במשק, וכיהנה ומכהנת בתפקידים בכירים שונים ביניהם; דירקטורית בחברות בתחום הכלכלי, בעלים של ספארק יזמות פיננסים והשקעות בע”מ, מנכ”ל חברת חברים ומרוויחים – שוקי הון בע”מ.

עו”ד רחל תורג’מן, משמשת דירקטורית בלתי תלויה ב”דלק” – החברה הישראלית לדלק בע”מ. והיא גם חברה בוועדת ביקורת וועדת כספים.

• דירקטורית בISRAEL TIMEOUT בקבוצת תקשורת ומו”ל, בתחומי התרבות הנופש והפנאי.

• דירקטורית ב”חלמיש” חברה ממשלתית עירונית לדיור שיקום ולהתחדשות שכונות בתל אביב-יפו. חברה בוועדת כספים וועדת השקעות.

◄ עו”ד רחל תורג’מן, כהונה בדירקטוריונים בעבר;

2005-2010; חברת מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו; יו”ר ועדת הכספים{פיקוח ואישור תקציב חברות החדשות של ערוץ 2 ו- 10 ותחנות הרדיו האזורי}, יו”ר ועדה לבדיקת מחויבות ערוץ 10 (ועדת תורג’מן}, יו”ר ועדת קולנוע, חברה בועדות הביקורת, ועדת רדיו וועדת טלוויזיה.

2008-2009; אלר”ן נדלן; חברה ציבורית העוסקת ביזמות נדל”ן בארץ ובעולם.

2004-2007; תיאטרון בית לסין; תיאטרון ציבורי עירוני השוכן בתל אביב אשר חלק נכבד מפעילותו מתבצע בכ-70 ישובים בכל רחבי הארץ. חברות בוועדות דירקטוריון: ועדת מאזן.

2004-2006; רעות קרן השתלמות בע”מ; מנהלת כ- 2 מיליארד ₪, נכסים.

2004-2006; מרכז “משען” בע”מ; החברה הגדולה בישראל לדיור מוגן, המנהלת 10 בתי דיור מוגן בהם למעלה מ-3,000 יחידות דיור וכ-1,000 מיטות סיעודיות. מעסיקה כ 1,400 עובדים.

חברה בועדת הכספים ובועדות דירקטוריון נוספות.

2002-2006; הוצאת הספרים עם עובד; הוצאת ספרים מהוותיקות {נוסדה 1942}והחשובות בישראל. הוציאה למעלה מ-5000 כותרים שנמכרו במיליוני עותקים. מאות מספריה שראו אור נחשבים לקלאסיקה של ספרות המקור והתרגום.

2003-2005; דח”צ בבנק עצמאות למשכנתאות – מקבוצת הבינלאומי; חברת ועדת ביקורת.

• חברה באגודת הידידים של בית חולים שניידר לילדים.
• חברה באגודת הידידים של המרכז הרפואי שיבא תל השומר.

◄ חלמיש

חלמיש, היא חברה ציבורית בבעלות משותפת של משרד הבינוי והשיכון (50%), ועיריית תל אביב יפו (50%).

חלמיש, נוסדה בשנת 1961 לצורכי פינוי ובינוי מחדש של אזורי מגורים שבהם איכות החיים נמוכה, וכן על מנת לסייע במתן פתרונות דיור לתושבים שהתקשו למצוא דיור מתאים או מימון לרכישתו.

במשך שנות פעילותה, סיפקה החברה אלפי פתרונות דיור על ידי יזום בנייה חדשה, העמדת הלוואות בתנאים נוחים למשפחות וליחידים, רכישת דירות מיד שנייה, שיפוצן ואכלוסן על ידי משפחות נזקקות ומכירת דירות הדיור הציבורי לדיירים הזכאים.

חלמיש, מרכזת את כלל הפניות לדיור ציבורי באזור תל אביב יפו, מלווה את המבקשים ומייצגת אותם בועדות הזכאות לדיור ציבורי במשרד הבינוי והשיכון, מקצה דירות לזכאים, לרבות דירות בדיור לקשיש, סיוע בשכר דירה, הלוואות זכאות ועוד.

מאז הקמתה פעלה ופועלת חלמיש, לפינוי-בינוי כפר שלם. שכ’ כפר שלם, נחשבת כשכונה ייחודית בתל אביב, והוגדרה בזמנו כאחד הפרויקטים בעלי החשיבות הרבה ביותר בתכנית העבודה של משרד הבינוי והשיכון ועיריית תל אביב-יפו.

תרומתו של פרויקט זה, היא לא רק במתן פתרונות למשפחות המתגוררות בשכונה, אלא גם בניצול קרקעות לבנייה חדשה בהיקף אלפי דירות, ברמת בניה גבוהה ומערכות תשתית מודרניות. יחודו של הפרויקט בכך שתושביה הותיקים של השכונה מקבלים על פי בחירתם, קרקע וסכום כסף למטרת בניה עצמית בשכונה או סכום כסף המיועד לרכישת דיור חלופי על פי בחירתם.

במשך השנים, הרחיבה חלמיש את פעילותה והיא מבצעת פרויקטים שונים בתחום הפיתוח והתשתית עבור עיריית תל אביב יפו, ומשרד הבינוי והשיכון. במסגרת זו פועלת חלמיש לשיקום שכונות התקווה, עזרא, שפירא, נווה צדק, יפו, ועוד.

כיום שוקדת חלמיש, על פיתוח פרויקט חדש וייחודי בשכונת נווה עופר. במסגרת הפרויקט מתוכננות להיבנות 300 יחידות דיור, כאשר חלמיש תשווק את הזכויות בקרקע ותעניק שרותי מינהלת בניה לרוכשי הדירות. הפרויקט צפוי להמשך כ-5 שנים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן